تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

مسئولان کشور پس از جنگ نباید پیشکسوتان دفاع مقدس را به حاشیه می بردند/چرا راه پیشرفت ملت ایران را بعد از جنگ کنار گذاشتیم

  • کد خبر : 7005
  • 01 اسفند 1393 - 15:55

عصر ایذه: محسن رضایی گفت: از مسئولان کشور به طور جدی گلایه مندیم که نباید بعد از دفاع مقدس پیشکسوتان […]

عصر ایذه: محسن رضایی گفت: از مسئولان کشور به طور جدی گلایه مندیم که نباید بعد از دفاع مقدس پیشکسوتان جهاد وشهادت به حاشیه می رفتند و از متن اداره کشور و از متن مقابله با موانعی که در سر راه ملت ایران هست کمتر مورد توجه قرار می گرفتند.

 

 

64564_635599212024388750_s

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از رهیاب نیوز، دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت خوزستان گفت:خانوداه بزرگ دفاع مقدس از ماندگارترین خانواده های دفاع مقدس است هیچ خانواده ای به اندازه دفاع مقدس حضرت امام را خوشحال نکرد این خانواده را باید حفظ کرد هم در انس با همدیگر و هم در مرام و اعتقادات و ارزش هایی که برای آن دور هم جمع شدیم و تشکیل این خانواده ایدئولوژیک را دادیم.

وی افزود:در دفاع مقدس یکی از کارهای شما این بود که سرزمین های ایران اسلامی را آزاد کردید ولی تنها دستاورد شما این نبود هر چند این دستاورد طی ۳۰۰سال گذشته بی سابقه بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شما قدرت بازدارنگی را به ایران برگرداندید قدرت بازدارندگی مهم تر از بیرون راندن دشمن است .

دکتر رضایی عنوان کرد:همین الان مذاکرات هسته اب به سختی پیش می رود ولی  طرف مقابل نمی تواند ادامه ندهد چون می گویند اگر مذاکرات را با ایران قطع کنیم باید با ایران وارد جنگ شویم یعنی همان خواسته اسرائیل،ولی این ها می گویند اگر وارد جنگ شویم خسارت آن بیش تر از این سانتریفیوژ هاست.

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد:در خوزستان دو درخت تنومند از دل دفاع مقدس بیرون آمد یکی آزادی سرزمین ها و دیگری افتدار ایران بود که اقتدار ایران مهمتر از آزادی سرزمین ها بود چرا که ما پس از ان خودمان را پیدا کردیم و سرپای خود ایستادیم،در حال حاضر در کشور تانک و موشک تولید می شود سوال این است که چرا اینکار در کشاورزی و صنعت نمی توانیم انجام دهیم چرا راه پیشرفت و سعادتمندی ملت ایران را بعد از جنگ کنار گذاشتیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  خطاب به پیشکسوتان جهاد وشهادت گفت:دستاورد دیگر شما این است که یک راهی به وجود آوردید این راه ارزشها  وسبک و سیاقی دارد که شما خلق کردید این  راه سعادتمندی ایران است که از انقلاب شروع شد و در جنگ ستبر شد. راه پیشرفت ملت ایران را در جنگ کشف کردید،هر جا می بینیم که مانعی وجود دارد برمی گردد به اینکه از این راه نرفتیم اگر می رفتیم امکان نداشت که اقتصاد و مسائل دیگر حل نشود.

وی افزود:این راه قادر است تمام مشکلات کشور را از سر راه بردارد قدرت و معنویت تولید می کند این ها را باید حفظ کرد برادرانی بودند رفتند و نیامدند ولی شما باید این راه ادامه دهید.

رضایی اضافه کرد:از مسئولان کشور به طور جدی گلایه مندیم که نباید بعد از دفاع مقدس پیشکسوتان جهاد وشهادت به حاشیه می رفتند و از متن اداره کشور و از متن مقابله با موانعی که در سر راه ملت ایران هست کمتر مورد توجه قرار می گرفتند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.