تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

مسابقات داخل سالن آسیا سطح بالایی داشت/ مسئولین ورزش ایذه از ما حمایت نکردند

  • کد خبر : 52879
  • 06 مهر 1396 - 8:36
مسابقات داخل سالن آسیا سطح بالایی داشت/ مسئولین ورزش ایذه از ما حمایت نکردند

بازیکن ایذه ای تیم ملی فوتسال بانوان: با حضور ایران ، ژاپن و تایلند به عنوان سه قدرت فوتسال آسیا در مسابقات داخل سالن ترکمنستان، سطح مسابقات بسیار بالا بود.

طاهره مهدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه اظهار داشت: پیشرفت فوتسال آسیا بسیار سریع است ، چین هم به جمع تیم های برتر آسیا اضافه شده است، تایلند برای اولین بار به مقام قهرمانی آسیا رسید.

مهدی پور در ادامه با انتقاد از مسئولین ایذه تصریح کرد: از زمانی که فوتسال حرفه ای را آغاز کردم هیچ حمایتی از ما نشد، زمانی که قهرمان آسیا شدیم تقدیر در خور شأن و شایسته یک قهرمان انجام نشد و حتی یک پیام تبریک هم به ما داده نشد.

 

 

وی افزود: هم اکنون هم که مقام سوم مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کرده این همانند دوره‌های قبل هیچ حمایتی نشده است، دلیل عدم توجه مسئولین ایذه به رشته فوتسال بانوان را نمی‌دانم.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان از ادامه روند عدم حمایت از این رشته ورزشی گله کرد و گفت: در سال‌های گذشته تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه بخاطر نداشتن اسپانسر و شرایط بد مالی از جدول لیگ فوتسال کنار گذاشته شد، در حال حاضر تیم فوتسال بانوان ایذه که در آستانه حضور در لیگ سه کشور است نیازمند حمایت مسئولین شهرستان است تا بازیکنانی همچون من مجبور نباشد برای تیم‌های دیگر به میدان بروند.

دومین دروازبان لیگ برتر فوتسال بانوان در باره این انتخاب اظهار کرد: امسال کاندیدای بهترین دروازبان لیگ برتر بودم که متأسفانه به دلیل ضعف کمیته فوتسال بانوان به این عنوان نرسیدم، فرشته خسروی دیگر ملی پوش ایذه ای هم لایق کسب عنوان پدیده این مسابقات بود که متأسفانه با اجحافی که در حق وی صورت گرفت این عنوان به وی تعلق نگرفت.

طاهری مهدی پور در پایان از کسانی که برای موفقیت وی تلاش کردند تشکر کرد و عنوان داشت: از خانواده و مربیانم حلیمه نوروزی و زهره محمدی که تلاش‌های زیادی برای موفقیت من کرده اند تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.