تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
در رده نونهالان/

مسابقات کشتی جام فجر بهمن ماه در ایذه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 43540
  • 14 دی 1394 - 5:15
مسابقات کشتی جام فجر بهمن ماه در ایذه برگزار می‌شود

عصر ایذه: مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور جام فجر، بهمن ماه در ایذه برگزار می شود.       ملک‌محمد […]

عصر ایذه: مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور جام فجر، بهمن ماه در ایذه برگزار می شود.

 

 

کشتی نونهالان

 

ملک‌محمد بویری در گفتگو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان در این شهرستان، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی در رده نونهالان تحت عنوان جشنواره فجر با حضور تیم‌های اول تا سوم تیم ملی، سه تیم از شهرستان ایذه و تیم هایی از استان‌های اصفهان، لرستان، کهگلویه و بویراحمد و ایلام جمعاً با ده تیم برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات ضمن تشکر از همکاری های پیشکسوتان کشتی ایذه افزود: با توجه به درخشش کشتی فرنگی ایذه در کشور در سال‌های اخیر و به‌منظور تشویق بیشتر خانواده‌ها به این ورزش پر طرفدار، جذب نونهالان و کشتی‌دوستان برای حضور در این‌ عرصه تصمیم بر این گرفته شد تا این شهرستان میزبان این‌سری از رقابت‌ها شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم این میزبانی‌ها تداوم داشته باشد و با فراهم شدن امکانات بتوانیم مسابقات مهم‌تر را در ایذه برگزار کنیم تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعداد‌های ناب کشتی این شهر باشیم.

ملک‌محمد بویری با اشاره به حضور حسن بابک و حسن بنی تمیم در ایذه ادامه داد: عبدالکریم کاکاحاجی و کادر فنی تیم های ملی پایه نیز در این مسابقات حضور دارند که این امر باعث بالارفتن سطح مسابقات خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از کشتی دوستان و ورزشکاران به دیدن این مسابقات گفت: حضور تماشاگران می‌تواند به نونهالان کشتی گیر روحیه زیادی بدهد و باعث شود که همگان متوجه شوند که ایذه مهد کشتی خوزستان و ایران است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=43540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. ایذه با داشتن کشتی گیران با استعداد میزبانی همچون مسابقاتی میتونه سکوی پرتابی باشه برای کشتی گیران نونهالش

  2. اگه میتونین این خیابون استودیوم رو اسفالت کنین هم قرار اقای محمد بنا بیاد شهرمون هم مسابقات کشتی نونهالان قرار برگزار بشه تصویر این خیابون برا شهرمون خوب نیست اقای شهردار اگه میتونی یه کاری برای این خیابون بکن لطفا

  3. وای اون موقع بارون نیاد خیابونا پربشه آبرومون بره

  4. لطفا این خیابون یه اسفالت جدید روش بزنین

  5. پسر من کشتی گیر نونهال . میگه مربیان گفتن این مسابقات الکی و ما هم شرکت نمی کنیم . چرا مربیان کشتی ایذه اول اختلاف بین خودشون حل نمی کنن.اگه تایم رضایی و مرادی  شرکت نکنن که باز هم مثل لیگ ایذه کشتی گیر نداره .خواهشا اول اختلاف خودتون حل کنید بعد مهمان دعوت کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.