تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

مشکل داوران و ورزشکاران ایذه‌ای نداشتن بودجه و بیکاری است

  • کد خبر : 20511
  • 19 خرداد 1394 - 9:58
مشکل داوران و ورزشکاران ایذه‌ای نداشتن بودجه و بیکاری است

ایمان شاولی کوه‌شوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه با اشاره به چندین سال فعالیت […]

ایمان شاولی کوه‌شوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی عصر ایذه با اشاره به چندین سال فعالیت حرفه‌ای خود در داوری فوتبال کشور اظهار کرد: قبل از ورود به رشته داوری، چندسال در باشگاه‌های فوتبال شهرستان بازیگری کرده‌ام و با مشکلات این ورزش در شهرستان آشنایی کامل دارم.

 

 

 

IMG_1208

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۲ فعالیت داوری خود را آغاز کردم افزود: در طول این چند سال توانسته‌ام در سطوح مختلف استانی و کشوری، از جمله لیگ‌های دسته بزرگسالان استان، لیگ برتر امیدهای کشور و دیگر رده‌های پایه قضاوت کنم.

این داور ملی فوتبال خوزستان با بیان اینکه با فعالیت خود به‌صورت جدی قصد رسیدن و قضاوت در لیگ برتر کشور را دارم خاطرنشان کرد: بدون شک آرزوی هر فردی قرار گرفتن در بالاترین رده شغلی خود است و برای رسیدن به آن باید تلاش‌های زیادی انجام دهد تا بتواند به آن دست یابد و من هم برای رسیدن به این هدف خود تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

شاولی با اشاره به مشکلات داوری و ورزش در شهرستان ایذه گفت: متاسفانه این شهرستان از نظر داشتن امکانات مناسب ورزشی در حد پائین قرار دارد، ولی با این نداشته‌ها همواره در زمینه‌های مختلف ورزشی کشور و سطح بین‌المللی دارای ورزشکاران مدال‌آور بوده است.

وی در راستای مشکلات ورزش ایذه و ورزشکاران این شهر ادامه داد: اداره ورزش و جوانان این شهرستان به همراه جامعه داوری نیازمند توجه و حمایت جدی مسئولان هستند.

این داور ایذه‌ای فوتبال با اشاره به بیکاری اکثر داوران شهرستان گفت: متاسفانه اکثر افراد حاضر در جامعه داوری و ورزش ایذه دارای شغل ثابت نیستند و از روی علاقه و شوق به حرفه خود در مسابقات حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در کنار ورزش به رشته‌های دیگر هم علاقه‌مند بوده و در زمینه‌های دیگر هم کار می‌کنم تصریح کرد: علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی مهندسی عمران، در زمینه کارهای هنری مانند خوشنویسی، نوازندگی و کارهای دیگر هنری فعالیت داشته و موفق به کسب مقام‌های کشوری و استانی در این زمینه شده‌ام.

شاولی در پایان با تشکر از مشوقان و اساتید خود در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش عنوان کرد: جا دارد از آقایان عبدالعلی صادقی، فرهاد دهقانی، البرز حاجی‌پور، مهدی فارسی، ذوالفقار موسوی، رضاحبیبی، طاهر لجم اورک، غلام سرقلی، رشیدکیانی یک تشکر ویژه داشته باشم.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=20511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.