تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

مطالعه جدی بشقاب پرنده ها با استناد به مشاهدات جهانی

  • کد خبر : 5966
  • 06 بهمن 1393 - 12:54

عصر ایذه: برای نخستین بار در دنیا پایگاه اطلاعاتی جهت ثبت مشاهدات مردم سراسر جهان از بشقاب پرنده ها راه […]

عصر ایذه: برای نخستین بار در دنیا پایگاه اطلاعاتی جهت ثبت مشاهدات مردم سراسر جهان از بشقاب پرنده ها راه اندازی شد!

 

766616

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری مهر، مشاهده اجرامی مرموز در آسمان توسط افراد مختلف در سراسر جهان تبدیل به موضوعی همه گیر شده تا آنجاکه در وجود یا رد آنچه که “بشقاب پرنده” نامیده می شود اختلاف نظرهای زیادی به چشم می خورد.

اکنون ابزاری بی سابقه موسوم به “شبکه بشقاب پرنده متقابل” (Mutual UFO Network) راه اندازی شده تا مردم سراسر جهان مشاهدات خود را در آن قرار داده و به اطلاع سایر کاربران برسانند.

ابداع کنندگان این پایگاه اطلاعاتی امیدوارند که با استفاده از این ابزار جدید ابهامات موجود در خصوص مشاهده اجرام ناشناخته در آسمان کشورهای مختلف جهان برطرف شود و مشخص گردد که آیا اصولا چیزی به نام بشقاب پرنده وجود دارد یا نه؟

حامیان نظریه وجود بشقاب پرنده ها مدعی هستند این اجرام آسمانی از دنیای فرازمینی و با هدف حمله به زمین خود را به آسمان برخی کشورها می رسانند!

مدیر برنامه Mutual UFO Network معتقد است، با استفاده از این پایگاه اطلاعاتی، تمام نکات مربوط به بشقاب پرنده ها از بعد علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد. از این رو باید مطالعه سیستماتیکی از طبیعت و رفتار دنیای فیزیکی انجام شود که این امر از طریق مشاهدات و استفاده از ارزیابی های تجربی محقق می شود.

در این پایگاه اطلاعاتی نزدیک  به ۷۰ هزار مورد مشاهده بشقاب پرنده ها به ثبت رسیده است. محققان و کارشناسان این پایگاه همواره در حال بررسی صحت این مشاهدات هستند.

گفته می شود هر ماه بین ۵۰۰ تا یکهزار گزارش درباره مشاهده بشقاب پرنده ها در سراسر جهان به این پایگاه اطلاعاتی ارایه می شود.

بر این اساس ۳۲ درصد از افرادی که مدعی مشاهده بشقاب پرنده ها هستند می گویند که این اجرام آسمانی حلقوی شکل بوده و ۱۳ درصد نیز آنها را به شکل چیزی شبیه ستارگان می دانند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=5966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.