تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

مطلوب نبودن وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ایذه و دهدز

  • کد خبر : 89
  • 12 آذر 1393 - 9:29
مطلوب نبودن وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ایذه و دهدز

فرماندار ایذه گفت: وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ایذه و دهدز به هیچ‌وجه مطلوب نیست و اداره راه و شهرسازی، شهرداری و […]

فرماندار ایذه گفت: وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ایذه و دهدز به هیچ‌وجه مطلوب نیست و اداره راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت نفت منطقه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

13930820000666_PhotoA

به گزارش عصر ایذه به نقل از خبرگزاری فارس، جهانبخش قلاوند در حاشیه برگزاری همایش نماز در شهرستان، اظهار کرد: نماز به عنوان پایه دین و تکلیفی که پذیرفته شده و این آسان‌ترین فریضه برای اثبات بندگی به خدا است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه هماهنگی با حضور مهمانان استانی، تجلیل از فعالان نماز در شهرستان، برگزاری نمایشگاه نقاشی نماز، بسته‌های یادمان نماز از مهم‌ترین مباحثی بود که در این همایش صورت گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان ایذه با اشاره به تعامل حوزه‌های خواهران و برادران ایذه با مراکز آموزشی و دانشگاهی در اجرای برنامه نماز عنوان کرد: وضعیت برپایی نماز در مدارس شهرستان دارای افت و خیز است، لذا از مدیران آموزشی در مدارس و اداره آموزش و پرورش خواستار توجه بیشتر به این موضوع هستم.

قلاوند در ادامه به مساجد موجود در شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهر ایذه ۲۵ و در روستاها حدود ۱۵۰ مسجد وجود دارد که عموما در دست مردم است و به‌ صورت مردمی اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ایذه ۱۷ اداره اقامه نماز وجود دارد گفت: مدیران اداره‌های شهرستان با اختصاص فضا برای برگزاری این فریضه الهی توجه بیشتری کنند.

فرماندار ایذه با پرداختن به مسئله نمازخانه‌های بین‌راهی در شهرستان ایذه اظهار کرد: وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ایذه و دهدز به هیچ‌وجه مطلوب نیست و اداره راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت نفت منطقه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=89

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.