تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
6

نامزدهای انتخابات شورای شهر ایذه مدیران کانال و گروه‌های خود را به پلیس فتا معرفی کنند

  • کد خبر : 51850
  • 17 اردیبهشت 1396 - 12:39
نامزدهای انتخابات شورای شهر ایذه مدیران کانال و گروه‌های خود را به پلیس فتا معرفی کنند

رئیس پلیس فتا (سایبری) شهرستان ایذه گفت: نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان ایذه تا ۲۰اردیبهشت مهلت دارند حداقل یک نفر را به عنوان مسئول فضای مجازی خود به پلیس فتا معرفی کنند.

رضا آقایی در گفت و گو با خبر نگار عصر ایذه اظهار کرد: تمامی کاندیداهای انتخاباتی موظف‌اند، ادمین‌های کانال و گروه‌های مجازی خود را جهت ارائه توضیحات درخصوص تبلیغات مجازی و تکمیل فرم‌های مخصوص به پلیس فتای ایذه معرفی کنند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم معرفی علیه آن‌ها اعلام جرم و از طرف بازپرس ویژه‌ای که از سوی دادستان معرفی شده است به جرایم آنها رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس فتای شهرستان ایذه در ادامه اهم تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی شهرستان را تبلیغات پیش از موعد عنوان کرد و افزود: تمامی گروه‌های مجازی که محتوای انتخاباتی دارند رصد می‌شوند و درصورت وقوع تخلف به سرعت رسیدگی می‌کنیم.

آقایی در پایان با بیان اینکه  تصویر پروفایل گروه، کانال و همچنین ادمین‌های نامزدها حتما باید عکس کاندیدا مورد نظر باشد، تصریح کرد: از نامزدهای محترم و هوادارن آنها درخواست داریم جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، از درج تصاویر خانوادگی در پروفایل خود جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.