تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

نامه‌ای به رئیس جمهور/ لطفا جنازه جوانمان را پس دهید!

  • کد خبر : 52349
  • 14 تیر 1396 - 8:29
نامه‌ای به رئیس جمهور/ لطفا جنازه جوانمان را پس دهید!

جناب آقای دکترحسن روحانی، ریاست محترم جمهوری! باسلام احترامابه استحضارمی رساند ما مردم داغدار شهرستان های ایذه و باغملک مدت […]

جناب آقای دکترحسن روحانی، ریاست محترم جمهوری!
باسلام
احترامابه استحضارمی رساند ما مردم داغدار شهرستان های ایذه و باغملک مدت هاست درکنار دیگر مردم استان خوزستان بامشکلات عدیده ای دست به گریبان هستیم ولی فریاد تظلم خواهی ماهیچ گاه شنیده نشد.

جناب آقای دکترروحانی!
مدت هاست که با شما و دیگر مسئولین مربوطه با عناوین گوناگون، مکاتبات بسیاری صورت داده ایم اماهیچ گاه این مکاتبات نه تنها پیگیری نشد بلکه اصلا دیده نشد!
لذا خواهشمندیم این بار صدای ما مردم داغ دیده را بشنوید.

جناب دکترروحانی!
دردوران سازندگی کشورعزیزمان ،یکی از جوانان برومند این منطقه کمرهمت برای آبادانی این آب و خاک بست و باتمام وجودجوانی و عمرخویش را در طبق اخلاص گذاشت، تاجایی که بخاطر عشقی که به وطن خویش داشت سرانجام به دلایل نامعلومی به« کما»رفت!

مامردم داغدار منطقه و خانواده ی این جوان رعنا با وجودی که در غم از دست رفتن این عزیز بودیم ولی پذیرفتیم تا اعضای پیکر او را برای نجات نیازمندان اهداکنیم ولی متاسفانه نه تنها از ما بخاطر این حرکت شجاعانه تقدیرنشد، بلکه مدت هاست مورد بی مهری قرارگرفته ایم.

لذا با تمام غمی که منطقه را امروز فراگرفته است از شما خواهشمندیم برای تسلای قلوب دردمند ما ترتیبی دهید تا مسئولین مربوطه پیکر جوان از دست رفته مان  را به ما تحویل دهند تا بلکه با خاکسپاری اش داغ ما اندکی التیام یابد.

درپایان نام و نام خانوادگی این جوان قهرمان رابرایتان ارسال می نماییم تا همکاری های لازم بامسئولین مربوطه برای تحویل جسد صورت گیرد.

نام: رود
نام خانوادگی: کارون

باتشکر: مردم داغدار شهرستان های ایذه و باغملک

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=52349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.