تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

نتیجه شیطنت دشمن،فتح فلسطین خواهد بود/وقتی پای فتوای جهاد پیش بیاید با دست خالی به میدان خواهیم آمد

  • کد خبر : 8029
  • 12 اسفند 1393 - 21:03

عصر ایذه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به […]

عصر ایذه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به فرمان جهاد بگشاید هیچ ناوی، هیچ سلاحی حتی سلاح اتمی نخواهد توانست جلوی امت اسلام را بگیرد ،اگر دشمن شیطنت کند نتیجه آن بی شک فتح فلسطین خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از رهیاب، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در  نخستین کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان بعد از ابلاغ سلام ویژه مقام معظم رهبری به عشایر خوزستان اظهار داشت: در قیامی که صدسال پیش در خوزستان اتفاق افتاد مردم با دست خالی در معرکه جنگ حضور پیدا کردند و با چماق با انگلیسی ها جنگیدند و بر سلاح گرم دشمن غلبه کردند.

وی ادامه داد: شعارهایی که آن روز عشایر سر دادند به انقلاب اسلامی رسید آن شعارها را امروز هم در یمن و عراق می شنویم که وقتی پای فتوای جهاد پیش بیاید به هرقیمتی که باشد حتی با دست خالی باز به میدان خواهیم آمد و در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمن طعم تلخ شکست را از اندیشه مقاومت و جهاد به دستور ولی فقیه چشیده است و برای مقابله با آن نقشه ریخته است نقشه دشمن تضعیف ایمان وباورهاست دشمن دنبال تضیف اطاعت پذیری از ولایت است آنها با هزار ترفند دنبال منصرف کردن مردم از ولایت هستند.

وی ادامه داد: دشمن دنبال ایجاد اختلاف و فرقه کردن مسلمانان است آنان طعم تلخ شکست را از وحدت مسلمانان چشیده است شکست های استعمار پیر و نجس انگلستان از امت اسلامی آنان را وادار کرد تا به حیله و نیرنگ علیه امت اسلامی متوسل شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:باید با رسانه های فاسد و مزور دشمن که می خواهد ایمان را ازجوانان ما بگیرند مقابله کرد عامل مهم دیگر در حفظ دستاوردهای امت اسلامی وحدت و یکپارچگی است این وحدت است که می تواند ما را به پیروزی بزرگ در مقابل صهیونیست ها برساند.

وی اضافه کرد: دشمن به بهانه قومیت سراغ ما می آید تا اقوام ما را به جان هم بندازد آنها به بهانه مذهب سراغ ما می آیند تا جنگ مذهبی راه بیندازند این طایفه ای که به اسم داعش درست کرده اند برای این است که بین مسلمانان کدورت ایجاد کند تا جنگ بین شیعه و سنی راه بیفتد.

سردار نقدی  عنوان داشت:متاسفانه عوامل نفوذی آنها به این تفرقه دامن می زنند و ضررهای زیادی را متوجه امت اسلامی کرده اند در جریان کم کردن قیمت نفت که آل سعود منافق ترتیب داد چقدر ضرر به امت اسلامی وارد شد آل سعود در هر روز که ۸ میلیون بشکه نفت می فروشد ۴۰۰ میلیون دلار ضرر فقط به خود مردم عربستان می زند و جیب سرمایه داران غربی را پر می کنند و به امت اسلامی ضرر  وارد می کنند.

وی ادامه داد: نتیجه تفرقه این است که یک کشور چندمیلیونی جعلی را بین مسلمانان درست کردندبواسطه آن همه منطقه را ناامن کردند نتیجه تفرقه این است که ارتش بزرگ کشورهای اسلامی نتوانند بر یک ارتش کوچک و ناچیز که جرات ایستادن در برابر مردم پابرهنه و دست خالی غزه را ندارد فائق بیایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تاکید کرد: اگر امروز باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به فرمان جهاد بگشاید هیچ ناوی، هیچ سلاحی حتی سلاح اتمی نخواهد توانست جلوی امت اسلام را بگیرد ،اگر دشمن شیطنت کند نتیجه آن بی شک فتح فلسطین خواهد بود.

 وی با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان داشت: دشمن بداند اگر بساط تحریم را درست کرده است اگر بساط توطئه و اتهام زنی بمب هسته ای به ایران را تدارک دیده است اگر رسانه ها و قدرت سیاسی خود را فراخوان کرده اند اما باز راه به جایی نخواهند برد.

نقدی در پایان گفت: این ۵+۱ همان کسانی هستند که از شاه پشتیبانی کردند همان کسانی هستند که از تروریست ها حمایت کردند و در جنگ تحمیلی علیه ایران از صدام جنایتکار حمایت کردند آنها در تمام توطئه ها از ملت ایران شکست خوردند در این توطئه هم از ملت ایران شکست خواهد خورد و این را بدانند ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد تحمیلی که عزت و کرامتش را زیر سوال ببرد و تمام تحریم ها در آن لغو نشود نخواهند رفت.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=8029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.