تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10
هدایت الله خادمی در گفتگو با عصر ایذه؛

نظرسنجی انتخاب رئیس دانشگاه آزاد ایذه با اطلاع من نبود/ مسئولین ایذه فقط به‌دنبال روزمرگی و گذران وقت هستند

  • کد خبر : 48652
  • 11 مرداد 1395 - 14:26
نظرسنجی انتخاب رئیس دانشگاه آزاد ایذه با اطلاع من نبود/ مسئولین ایذه فقط به‌دنبال روزمرگی و گذران وقت هستند

خادمی گفت: برخی در فضای مجازی به نام من اقدام به برگزاری نظرسنجی باعنوان انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایذه کرده اند که این موضوع با اطلاع من نبوده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه در خصوص نظرسنجی وبلاگ طراحی‌شده در رابطه با انتخاب ریاست دانشگاه آزاد ایذه که روزهای اخیر در فضای مجازی شهرستان دست‌به‌دست می‌شود، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این نظرسنجی از سمت و بااطلاع بنده صورت نگرفته و نسبت دادن چنین نظرسنجی‌هایی به بنده، کذب است.

هدایت الله خادمی اضافه کرد: گروه‌های زیادی در فضای مجازی به اسم این‌جانب چنین مشکلاتی را به وجود آورده‌اند که در این هفته طی جلسه‌ای که برگزار کردیم تصمیم بر آن شد که تنها یک گروه معتبر مشغول به فعالیت شود.

وی در خصوص تأثیر نظرسنجی مجازی بر انتخاب مدیران، اظهار داشت: برخی نظرسنجی‌های مجازی اعتبار لازم را ندارند و به این خاطر ازنظر بنده قابل‌قبول نخواهد بود، اما سعی بر این داریم که با نظرخواهی از اصحاب علمی دانشگاهی، دانشجویان و مردم، مدیران شایسته را انتخاب کنیم.

منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه آزاد عنوان کرد: تاکنون این دو گزینه آمادگی خود را جهت کاندیدای ریاست دانشگاه آزاد ایذه اعلام کردند اما با پرسش و پاسخ‌هایی که در حال انجام است به دنبال گزینه سوم نیز خواهیم بود.

خادمی ادامه داد: ما به دنبال گزینه برتر و توانمند هستیم و در این راستا از نظرسنجی دانشگاهی و معتبری که مدیریت درستی داشته باشد استقبال خواهیم کرد چراکه وقت پرسش و پاسخ میدانی با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را نداریم.

 

وی افزود: چنین نظرسنجی‌هایی تنها یک نکته مثبت دارد که نظرات مردم در خصوص موافقت یا عدم موافقت با گزینه‌های پیشنهادی را می‌توان دید.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار عصر ایذه مبنی بر برنامه‌های پیش رو جهت تحقق شعار انتخاباتی وی که اشتغال جوانان بود، عنوان کرد: برای رسیدن به شعار انتخاباتی‌ام ظرف این مدت در طرح‌های بزرگ ملی ورود کردم تا بتوانم چراغی را برای مردمم روشن کنم.

خادمی با اشاره به صحبت‌های این روزها مبنی بر اینکه مجوز انتقال آب کارون داده‌شده، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام داده‌شده مطمئن شدیم که این موضوع دروغی بیش نبوده و هیچ مجوزی مبنی بر انتقال آب کارون به دشت‌های ایذه و باغملک داده نشده است.

وی متذکر شد: متأسفانه نماینده‌های پیشین ما به دنبال یک شعار انتخاباتی این دروغ را به وجود آورده‌اند که بنده اکنون با اطمینان میگویم که هیچ مجوزی برای انتقال آب کارون به دشت های ایذه و باغملک داده نشد.

هدایت الله خادمی در ادامه از فعالیت‌ها و پیگیری برای سد تنگ چویل در صیدون خبر داد و گفت: با تحقیقاتی که صورت دادیم متوجه شدیم اگر این سد ساخته شود آب و منافع آن بیشتر برای شهرستان رامهرمز خواهد بود بنابراین تلاشمان برای شکوفایی مناطق خودمان بی‌نتیجه می‌ماند.

منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این مدت از هیچ تلاشی برای گرفتن حقوق مردم فروگذار نماندم و پیگیر نیاز مردم هستم.

وی با گلایه از نادیده گرفتن مسئولیت نمایندگان و مسئولین پیشین در دو منطقه ایذه و باغملک، اضافه کرد: اگر یک بار نماینده یا مسئولین ایذه و باغملک مدعی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری می‌شدند حداقل ۲۰ هزار هکتار هم‌اکنون سهم مناطق ما می‌شد.
خادمی همچنین در خصوص شورای اداری ایذه و نبود نظم حاکم بر این شورا گفت: من گلایه‌مندی‌ام را اعلام کردم اما واقعیت این است که از این مجموعه کاری بر نمی‌آید و باوجود تذکراتی که به برخی مدیران داده‌شده است باید بگویم مسئولین ایذه فقط به دنبال روزمرگی و گذران وقت هستند و به‌غیراز یک یا دو نفر تمامی مسئولین ادارات ایذه سرکار نخواهند ماند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در انتها با انتقاد از فرهنگ غلط انتخاب مدیران بر اساس طایفه یا رابطه‌های، عنوان داشت: از اصحاب رسانه و مردم می‌خواهم که کمک کنند تا این نگاه غلط و مخرب که مانع از انتخاب یک مدیر شایسته و موفق  می‌شود، برداشته شود.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=48652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. برخی از روستاییان اطراف ایذه مثل روستاهای کلدوزخ …گلستان…لوایی….بردبران…تکاب…ابراک و… هنوز  اینترنت ۳G ندارند و اینترنت این روستاها خیلی کند است یا اینترنتش قوی بکنید یا اینکه زمینه ای فراهم بکنید که تلفن ثابت داشته باشند و بتوانیم از وای فای استفاده کنیم لطفا پیگیری کنید 

  2. سلام به نظر بنده یکی از مشکلات ایذه اصحاب رسانه اونه که دنبال منافع شخصی هستن

  3. باسمه تعالی ضمن عرض سلام و سپاس محضر مبارک همشهریان عزیز و مطالبه گر خود، در پاسخ به سوالات شما در خصوص انتقال آب کارون سه به استحضار می رساند : نظر به اهمیت پروژه آبرسانی به شهرستان های ایذه و باغملک از آب پشت سدکارون۳،برای مردم شریف  شهرستان های ایذه و باغملک، بخشی از  اقدامات اینجانب در دوران نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در این مورد خاص را خیلی مختصر عرض نموده و  تصویر بعصی از مکاتبات نیز ضمیمه می گردد:۱-پروژه مذکور یکی از پروژه های مهم آبرسانی دولت در استان خوزستان است که در اواخر دولت دکتر احمدی نژاد و در آغاز دولت دکتر رو حانی مورد توجه قرار گرفت۲-نظر به اهمیت کار و نقش کلیدی پروژه در توسعه این دو شهرستان اینجانب از همان آغاز به کار نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام پروژه را در اولویت کاری خود قرار داده و مجموعه ای از فعالیت های مستمر و بسیار تاثیر گذار را در سطح ملی و  استانی برای تحقق این مهم انجام داده ام۳-بخشی از فعالیت های قابل بیان عبارت است از: الف)صحبت های حضوری با روسای جمهور،معاونین آنان،  وزرای نیرو،استانداران و مدیران کل سازمان آب و برق استان خوزستان در دولت قبل و دولت فعلیب)انجام مکاتبات از جمله نامه های متعدد به روسای جمهور،معاونین آنان،وزرای نیرو و مسئولین تاثیر گذار جهت شروع و تسریع در انجام پروژهد)تذکرات کتبی و شفاهی به مسئولین ذی ربطو)پرداختن به اهمیت موضوع در نطق های رسمی و میان دستوره )استفاده از اهرم سوال واستیضاح۴-از مجموع بحث ها و گفتگو های حضوری و حاصل جلسات و جوابیه های دریافتی از مسئولین اجرایی کشور،خصوصا جوابیه های وزیر محترم نیرو جناب آقای مهندس چیت چیان و اقدامات عملی آنان از نظر دولت کار شروع شده است به ویژه اینکه طرح دارای ردیف در بودجه سالیانه است۵-طرح دارای ردیف در بودجه سالیانه کشور است و  طرحی که دارای ردیف در بودجه سالیانه کشور شود،بسیاری از مراحل قانونی را طی نموده است و  در صورت تامین اعتبار،  اجرایی می شود لذا این طرح دارای ردیف به شماره جدید(سال ۹۵ )به شماره۳۰۷۰۰۲۱۲۵ و ردیف سال۹۴ ( ۴۰۲۱۷۶۲) درلایحه بودجه سال ۱۳۹۵ که با عنوان “مطالعه و اجرای انتقال آب به دشت ایذه و باغملک” می باشد۶-نتیجه کلی:طرح عملا در حال اجراست و تنگنا های اقتصادی مانع اصلی برای پیشرفت طرح عنوان شده است،گر چه چنین استدلالی را هیچ وقت ما قبول نداشته ایم،چرا که همین الآن طرح های بزرگ دیگری با بودجه دولت در سایر نقاط کشور از جمله استان اصفهان  در حال اجراست  لیکن توزیعناعادلانه در توزیع ثروت در کشور باعث شده که طرح های مهمی همچون این طرح که توجیه اقتصادی- اجتماعی  ارزنده ای دارد،باکندی پیشرفت روبه رو گردد.امید است دولت در این خصوص تسریع لازم را به عمل آورد.۷-تصویر پاره ای ازمکاتبات در خصوص این پروژه و نیز پاره ای از مکاتبات مرتبط با توسعه منطقه اطراف سد کارون به ضمیمه ارسال می گردد.حجت اله درویش پورکانال اطلاع رسانی دکتر درویش پور 

  4. سلام. والله دکتر درویش پور خودش بهترین گزینه بود برای ریاست دانشگاه. نمیدونم کسانی که خود دانشگاهی نیستند چگونه برای دانشگاه تصمیم گیری میکنند….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.