تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

  • کد خبر : 17962
  • 10 خرداد 1394 - 10:05

عصر ایذه: تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی خود از سری مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵ را از امروز ساعت ۶:۴۰ […]

عصر ایذه: تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی خود از سری مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵ را از امروز ساعت ۶:۴۰ مقابل تیم ملی آمریکا، قهرمان دوره گذشته برگزار می‌کند.
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی پا به مسابقات لیگ جهانی امسال می‌گذارد که سال گذشته در بازی رده بندی مقابل تیم ملی ایتالیا نتیجه را واگذار کرده و عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد. غیور مردان کشورمان در این دیدار حساس و سنگین اماده‌اند تا نخستین باخت آمریکا مدافع عنوان قهرمانی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانند.

ترکیب آغازین تیم ملی والیبال در برابر آمریکا
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، برای آغاز مسابقه سعید معروف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد .
نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

ترکیب تیم ملی آمریکا

 تیم ملی آمریکا با ترکیب اصلی برابر ایران به رقبت خواهد پرداخت. بازیکنان این تیم را اندرسون، راسل، ساندر، اسمیت ٬ اریک شوجی کریستین سون و هولز تشکیل دادند.

داوران،ورزشگا و آب و هوا

بر اساس اعلام و تصمیم فدراسیون جهانی والیبال فابریسیو پاسکوالی از ایتالیا و خوسمیر پرز از پورتوریکو ۲ داور این بازی خواهند بود و داور رزرو نیزمیشل پریتر از آمریکا است.

همچنین مارسل ونگلر از برزیل به عنوان نماینده FIVB وظیفه نظارت بر این دیدار را دارد.

دو تیم این مسابقه را در سالنی ده هزار نفری یو اس سی گی لن سنتر برگزار می‌کنند. دمای هوای لس آنجلس این روزها ۱۹ درجه سانتیگراد است.

کارشکنی از نوع آمریکایی
در حالی چند ساعت به آغاز مسابقه ایران امریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال مانده بود، ظهر امروز ملی پوشان کشورمان پس از تمرین سبک خود در سالن مسابقه به هتل محل اقامت خود رفته و برای صرف ناهار به رستوران رفتند که متوجه تمام شدن غذای رستوران شده است.

انتظار ۴۰ دقیقه‌ای تیم ایران و اعتراض خوش خبر به مدیر رستوران نتیجه‌ای در برنداشت و به علت این‌که برنامه غذایی و استراحت تیم که بسیار حائز اهمیت است تا حد امکان با تغییر مواجه نشود، بلافاصله امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی اقدام به تهیه غذا از یکی از رستوران‌ها نمود.

این در حالی بود که تیم ملی آمریکا پیش از ایران در رستوران هتل حضور یافت و ناهار خود را صرف کرد.

البته مسئولین تیم ایران به فدراسیون والیبال آمریکا و ناظر FIVB در این خصوص شکایت کردند که مسئولین فدراسیون آمریکا با قبول این اشتباه ضمن ابراز تاسف از به وجود آمدن این مشکل، از تیم ایران عذر خواهی کرد.

۹۵ درصد تماشاگران ایرانی هستند
تا کنون حدود هشت هزار نفر در سالن یو اس سی گی لن حضور پیدا کردند.
۹۵ درصد تماشاگران حاضر در سالن را ایرانیان مقیم لس آنجلس و آمریکا تشکیل دادند تا یک دیدار خانگی برای تیم ایران رقم بخورد .
دو دیدار رفت تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در سالنی ده هزار نفری با نام یو اس سی گی لن سنتر برگزار می شود. سالنی متعلق به دانشگاه یو اس سی در جنوب شهر لس آنجلس که موسس آن خانمی به نام گی لن بوده است.

سالنی که به غیر از والیبال ورزش هایی چون ژیمناستیک، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و برنامه های سرگرمی در آن انجام می شود و با هتل رادیسون محل اقامت تیم های ایران و آمریکا حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد.

آغاز آتشین بازیکنان ایران در ست سوم؛ ایران 0 _ آمریکا 2
پایان ست اول به نفع آمریکا

بازی با سرویس تیم ملی آمریکا آغاز شد و کریستین سون زننده آن بود. ضربه اسپک از سوی هولز امتیاز اول را برای میزبان در بر داشت.

سرویس فرهاد قائمی به خوبی از سوی دیوید اسمیت مهار شد و آمریکایی‌ها دومین امتیاز خو را به دست آوردند.

کار سرعتی آمریکایی‌ها مانع از به ثمر نشستن سرویس عادل غلامی شد. پاس سرعتی معروف برای محمد موسوی ایران را ۳ امتیازی کرد.تیلور ساندر پاسور کوتاه قامت آمریکا در این دیدار و امتیازآوری تیم آمریکا نقش قابل توجهی داشت و امتیاز ۷ را هم به دست آورد.

اولین وقت استراحت فنی ۸-۴ به نفع تیم آمریکا رقم خورد.

بازی سرعتی تیم آمریکا تا اینجای کمک بزرگی به این تیم در امتیازآوری کرد.آبشار فرهاد قائمی امتیاز ۵ را برای ایران به دست آورد. سرویس پرشی تیم ملی دفاع بلند قامت آمریکا را در پی داشت. سرویس پرشی هولمز به تور برخورد کرد و امتیازات ایران به عدد ۶ رسید. اسپک محکم موسوی با دفاع بلند قامت شاگردان اسپراو روبرو شد و آن‌ها ۱۰ امتیازی شدند.

با وجود تلاش خوب بازیکنان ایران آبشار تیم حریف به امتیاز تبدیل شد و از منطقه ۲ ساندر توانست این امتیاز را بدست آورد.

بالاخره وقت استراحت در امتیاز ۱۲ بر ۷ از سوی کواچ گرفته شد.

سرویس‌های زده شده از سوی تیم میزبان با خطای کم و ریسک بالاست و این نوع کار امتیازات آمریکا را بالا برد.

سرویس پرشی کریستین سون پاسور تیم آمریکا به خارج از زمین رفت و توپ به خارج از زمین رفت و در مقابل فرهاد قائمی هم این اتفاق افتاد و به راحتی امتیاز از دست دادیم.

عادل غلامی به خوبی از پاس کوتاه سعید معروف استفاده کرد و ایران را ۹ امتیازی کرد وی در زدن سرویس هدفدار زد ولی حمله آمریکایی‌ها از منطقه ۴ انع از امتیازآوری ایران شد.

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

امتیاز ۱۵ برای آمریکا روی خارج شدن سرویس شهرام محمودی به دست آمد این پوئن مورد اعتراض کادر قرار گرفت و پس از بررسی امتیاز به تیم ایران داده شد و دوباره شهرام روی خط سرویس رفت ولی آبشار آندرسون امتیاز ۱۵ را برای آمریکا به دست آورد سرویس وی با تور برخورد کرد و ایران ۱۲ امتیازی شد.

سرویس پرشی محکم مجتبی میرزاجانپور به دست بازیکنان حریف خورد و سیزدهمین امتیاز به ایران رسید دومین سرویس وی باز هم امتیازآوری کرد و اختلاف امتیاز ۲ تیم را به عدد ۱ رساند در این موقع اسپراو وقت استراحت گرفت.

جا خالی سانر در زمین ایران وقت استراحت فنی را به نفع تیم آمریکا در امتیاز ۱۶-۱۴ رقم زد.

هولمز بلافاصله پس از ورود ۲ تیم پوئنی دیگر را برای تیمش به دست آورد.

امتیاز ۱۸ برای آمریکا باز هم کار را به ویدیو چک کشاند که اعتراض منتفی شد.

سرویس محمد موسوی به خارج از زمین رفت و آمریکایی‌ها ۱۹ امتیازی شدند.ضربه مت اندرسون در منطقه ۴ دفاع شد کارهای تاکتیکی بازیکنان تیم آمریکا را تلفیقی از سرعت و قدرت است.

سرویس معروف با دریافت خوب حریف همراه شد و امتیاز ۲۰ برای امریکا ثبت شد.

فرهاد قائمی سرویس پرشی خود را زد ولی حمله قدرتی مت اندرسون پوئن‌های آمریکا را به ۲۱ رساند.

خروج سرویس فرهاد پیروت پور آمریکا را ۲۲ امتیازی کرد.مکس هولمز امتیاز ۲۳ را به دست آورد.

امتیاز ۲۴ برای میزبان پس از بررسی ویدیو چک به نفع آمریکا ثبت شد.

امتیاز آخر را تیم آمریکا در حالی به دست آورد که ایران هنوز ۱۹ امتیازی بود.

آغاز آتشین بازیکنان ایران در ست سوم؛ ایران 0 _ آمریکا 2

میزبان ست دوم را هم به نفع خود رقم زد

تیم ایران در ست دوم بازی مقابل تیم آمریکا ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد.

آمار نشان داد که تیم ایران در دفاع با تیم آمریکا در ست اول برابر بودند فقط آن‌ها در حمله از تیم ایران پیش بودند.

ست دوم این دیدار حساس با سرویس تیم آمریکا شد والیبالیست‌ّای ایران شروع طوفانی را تجربه کردند و ۳امتیاز متوالی با ۲ حرکت پایپ میرزاجانپور رقم خورد. سرویس پرشی تیم حریف توسط علیزاده مهارنشد و آمریکایی‌ها دومین امتیازشان را به دست آوردند.

آبشار ساندر مهره کلیدی تیم ساندر اتیاز مساوی ۳ را به دست آورد. پاس معروف با آبشار محکم فرهاد قائمی همراه شد و ایران را به ۴ امتیاز کشاند.

پاس کوتاه بازیکنان ایران با دفاع خوب میزبان همراه شد و در عدد چهار هر ۲ تیم برابر شدند. سرویس پرشی هولمز به خارج از زمین رفت.

تماشاگران ایران ایران گویان بازیکنان را برای ارائه بازی بهتر تشویق می کردند.

دفاع ۲ نفره محمودی و موسوی خوب نبود و توپ پس از برخورد با دستان آن‌ها به خارج از زمین رفت و یک امتیاز دیگر به نفع یزبان ثبت شد.

سرویس پرشی محکم مت اندرسون با دریافت خوب علیزاده همراه شد ولی آبشار محمودی به خارج از زمین رفت.

وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع آمریکا رقم خورد.

آغاز آتشین بازیکنان ایران در ست سوم؛ ایران 0 _ آمریکا 2

آبشار میرزاجانپور اختلفا امتیاز ۲ تیم را به عدد ۱ رساند ی بلافاصله پشت خط سرویس رفت و توپش به خارج از زمین رفت و حریف ۹ امتیاز شد. در مقابل وی سرویس ساندر را به خوبی مهار کرد٬ پس از اعتراض کادر فنی تیم آمریکا داور بازی اعلام کرد که توپ با موهای سر مجتبی برخورد نکرده و امتیاز ۸ به ایران تعلق گرفت. بازهم سروی موسوی به خارج از زمین رفت و امریکا ۱۰ امتیازی شد.

پاس خوب معروف و آبشار سرعتی محمودی ایران را ۹ امتیازی کرد سرویس کاپیتان دفاع خوب حریف را در بر داشت اما خطای تور بازیکنان ایران٬ تیم آمریکا را ۱۱ امتیازی کرد.

روسن هولمز در این دقایق بازی برای تیم آمریا به خوبی امتیازآوری کرد. میلاد عبادی پور به جای میرزاجانپور وارد زمین شد.

آمریکایی‌ها در ی حرکت برگشتی فاصله امتیاز ۲ تیم را به عدد ۴ می‌رسانند. کواچ برای اولین بار در این ست در امتیاز ۱۳ بر ۹ اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد.

تیم ایران باید در این مواقع خطای تیم ود را به حداقل برساند.

ضربه سرعتی عادل غلامی دفاع حریف را متزلزل کرد و ایران امتیاز ۱۰ را به دست آورد. این بار دیوید اسمت به خوبی آبشارش را به امتیاز تبدیل کرد.

امتیاز ۱۲ تیم ایران به خاطر به خارج از زمین رفتن سرویس ساندر رقم خورد. سرویس غلامی به خارج از زمین رفت و آمریکا ۱۵ امتیازی شد.

ابشار محمودی پوئن ۱۳ را برای ایران به دست آورد. سرویس پرشی موجی وی با اشتباه عبادی‌پور در زدن توپ برگشتی که می‌توانست به خارج از زمین برود به امتیاز ۱۶ برای میزبان تبدیل شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع آمریکا رقم خورد.

خروج توپ آبشار محمودی امتیازات آمریکا را به عدد ۱۷ رساند موسوی با ضربه محکم خود امتیاز ۱۴ را برای ایران به دست آورد.

آبشار محکم مت اندرسون به خوبی از سوی غلامی مهار شد اما به دلیل سرعت بالای توپ این حرکت تبدیل به امتیاز ۱۸ برای قرمزپشان آمریکا شد.

سرویس اندرسون به خارج از زمین رفت در مقابل موسوی سومین سرویس خود را باز هم به ارج از زمین زد و امتیاز ۱۹ را به تیم میزبان اهدا کرد.

دفاع بلند قامت آمریکا آبشار محمودی را به خوبی مهار کرد و آمریکا ۲۰ امتیازی شد. کواچ در این دقایق بازی از ظریف به جای علیزاده استفاده کرد.

امتیاز شانزدهم تیم ایران با خارج شدن سرویس هولمز برای ایران رقم خورد. سرویس هدفدار معروف در یک رفت و برگشت با دفاع ناقص بازیکنان ایران همراه شد و پرش اسمیت به دست دفاع ایران خورد آمریکا به امتیاز ۲۱ رسید.

خروج توپ و سرویس قائمی امتیاز ۲۲ را به آمریکایی‌ها داد. آبشار خوب و سرعتی شهرام ایران را ۱۸ امتیازی کرد. سرویس غلامی در یک رفت و برگشت امتیازات ایران را به عدد ۱۹ رساند این اتفاق برای سومین بار در این دقایق تکرار شد محمودی امتیاز ۲۰ را برای ایران به دست آورد و اسپراو مجبور به گرفتن وقت استراحت شد.

بازهم عادل غلامی در خط سرویس قرار گرفت و به خوبی زد و پس از یک رالی طولانی آمرکیا موفق به گرفتن امتیاز ۲۳ شد. پاس خوب و سرعتی نعروف به شهرام محمودی در مقابل ۲ بازیکن بلند قد آمریکا امتیاز ۲۱ را به دست آورد.

اشتباه میلاد عبادی‌پور آمریکا را ۲۵ امتیازی کرد.

آغاز آتشین بازیکنان ایران در ست سوم؛ ایران 0 _ آمریکا 2
ایران ۱- آمریکا ۲

تیم ملی ایران در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از دس تیم ملی آمریکا گذشت.

آمارها نشان می‌دهد که در ست دوم در آبشار تیم ایران از حریف موفق تر بود ولی آن‌ها در دفاع ۳ دفاع خوب داشتند در حالی که ایران هیچ امتیاز نداشت.

این ست با سرویس موسوی آغاز شد که امتیاز اول را در بر داشت. باز هم ملی‌پوشان ایران شروع طوفانی را در این ست داشتند و ۳ امتیاز متوالی را به دست آوردند.

ضربه مت اندرسون اولین امتیاز را برای آمریکا رقم زد.

سرویس راسل هولمز زده شد و امتیاز ۵ برای ایران به خاطر دفاع خوب بازیکنان رقم خورد. سرویس پرشی موجی قائمی با دریافت خوب بازیکنان حریف همراه شد و امریکایی‌ها ۳ امتیازی شدند.

پوئن ۶ را سرعتی‌زن تیم میزبان به ایران تقدیم کرد٬ کار سرعتی بازیکنان آمریکا را به امتیاز ۴ رساند.

سرویس مت اندرسون به تور برخورد کرد و ایران ۷ امتیاز شد، در این دقایق میرزاجانپور که وارد زمین شده به خوبی در اجرای تاکتیتها عمل کرد و امتیاز ایران را به عدد ۸ رساند و برای اولین بار در این بازی ایران وقت استراحت فنی اول ر ا ۸ بر۴ به نفع خود رقم زد.

سرویس محمودی خارج اززمین رفت و آمریکا ۵ امتیاز شد. در مقابل سرویس بازیکنان حریف هم به امتیاز ۹ برای ایران تبدیل شد.

دفاع ۲ نفره خوب بازیکنان ایران روی آبشار اندرسون تیم ملی کشورمان را ۱۰ امتیازی کرد و اختلاف پوئن‌ها ۵ امتیاز شد. بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای حفظ این اختلاف پوئن به کار گیرند. دفاع وسوی در منطقه ۴ مقابل آبشار هولمز والیبال ایران را ۵ امتیازی کرد.

در یک رفت و برگشت طولانی فرهاد قائمی از منطقه ۴ امتیاز ۱۲ را برای ایران رقم زد. اسپراو برای دومین بار در این ست اقدام به گرفتن وقت استراحت فنی کرد وی با این کار خود نشان داد که نمی‌خواهد نتیه این ست را واگذار کند.

سرویس پرشی میرزاجانپور به تور خورد و آمریکا ۶ امتیازی شد. سرویس هولمز با دریافت خوب ظریف همراه شد و بلافاصله جا خالی معروف به امتیاز ۱۳ برای ایران تبدیل شد. تیلور ساندر با آبشار خود هفتمین امتیاز را برای آمریکا به دست آورد.

امتیاز ۸ و ۹ پس از سرویس کریستین سون پاسور تیم آمریکا به دست آمد. وی برای سومین بار سرویس پرشی خود را زد و امتیاز ۱۰ برای میزبان رقم خورد.

پس از آن که کواچ وقت استارحت فنی گرفت و با بازیکنانش به صحبت پرداخت باز هم سون برای تیمش امتیازآوری کرد وی با کسب پوئن‌های متوالی امتیازات آمریکا را به عدد ۱۲ رساند کواچ باز هم اقدام به گرفتن وقت استراحت فنی کرد.

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

سون باز هم از روی خط سرویس موفق به کسب امتیاز و پوئن برابر ۱۳ شد. بازهم سرویس پرشی محکم وی زده شد و با دریافت خوب بازیکنان تیم ایران همراه شد ولی در یک رفت و برگشت باز هم این آمریکایی‌ها بودند که امتیاز ۱۴ را به دست آوردند.

محمدجواد معنوی نژاد در این دقایق به جای فرهاد قائمی وارد زمین شد کریستین سون پس از گرفتن ۷ امتیاز این بار سرویس را به خارج از زمین رده و امتیاز ۱۴ به ایران تعلق گرفت آبشار شهرام امتیاز برابر ۱۵ را رقم زد.دفاع خوب معنوی نژاد توپ به خارج از زمین رفت و امتیاز ۱۶ برای آمریکا ثبت شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست ۱۵ بر ۱۶ رقم خورد.

پس از ورود بازیکنان به زمین سرویس بازیکنان آمریکایی با دریافت خوب قاسمی همراه شد و ۲ تیم در امتیاز ۱۶ برابر شدند وی بلافاصله روی خط سرویس رفت ولی مت اندرسون با اسپک خوب خود مانع از بالا رفتن پوئن‌های ایران شد.

عادل غلامی پس از کسب امتیاز ۱۷ سرویس زد و توپ برگشتی توسط موسوی به پوئن ۱۸ تبدیل شد ولی ان اسپراو درخواست ویدیو چک کرد که اعتراضش منتفی شد و رای سرداور تغییر نکرد.

سرویس غلامی دفاع خوب اندرسون را به همراه داشت ولی بازهم موسوی در یک رالی طولانی با آبشارش موفق به گرفن پوئن ۱۹ شد. غلامی این بار هم سرویس خوب خود را زد و آبشار آمریکایی‌ها به خارج از زمین رفت و ایران ۲۰ امتیازی شد. تیلور ساندر روند امتیازآوری ایران را قطع کرد و آمریکا ۱۸ امتیاز شد.

آبشار مجتبی میرزاجانپور ایران را ۲۱ امتیازی کرد. معروف با پاسی که به موسوی داد ایران ۲۲ امتیازی شد.

مت اندرسون به خوبی توپگیری کرد ولی موسوی از وی موفق‌تر عمل کرد و امتیاز ۳ برای ایران در حالی رقم خورد که آمریکا هنوز ۲۰ امتیازی بود سرویس فرهاد پیروت پور توسط اسمیت دریافت شد آمریکایی‌ها به امتیاز ۲۱ رسیدند.

سرویس کریستین سون را میرزاجانپور دریافت کرد و ضربه قائمی پوئن ۲۴ را برای ایران رقم زد.باز هم جا اسپراو در خواست ویدیو چک کرد که مورد قبول قرار گرفت و امتیاز به میزبان داده شد که این رای مورد اعتراض معروف قرار گرفت ولی امتیاز ۲۲ به آمریکا داده شد.

سرویس کریستین سون به خارج رفت و ایران ۲۴ امتیازی شد سعید معروف در خط سرویس قرارگرفت و بعد از یک رفت و برگشت امتیاز ۲۳ برای حریف ثبت شد.

امتیاز ۲۵ را معروف برای ایران به دست آورد.

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

ست چهارم، آمریکا برد

تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم بازی مقابل آمریکا ۵ بر ۲۳ نتیجه را وگذار کرد.

طبق آمار ایران در دفاع و آبشار در ست سوم از تیم آمریکا پیش بود. ست چهارم با سرویس هولمز آغاز شد، دفاع خوب غلامی امتیاز دوم را برای ایران به دست آورد. آبشار محمودی ایران را ۳ امتیازی کرد و سرویس موسوی بعد از یک رفت و برگشت طولانی امتیاز اول را برای میزبان همراه داشت. برخورد سرویس کریستین سون به تور ایران را ۴ امتیازی کرد. مت اندرسون با آبشار بلند خود پوئن ۲ را برای تیم آمریکا به دست آورد. سرویس هولمز به خارج از زمین رفت و امتیاز ۵ به ایران رسید. سرویس قائمی با آبشار محکم بازینان حریف همراه شد و سومین امتیاز قرمز‌پوشان رقم خورد. امتیاز۴ این تیم روی خطلی غلامی ثبت شد. تیلور ساندر با یک حرکت سرعتی و دفاع میرزاجانپور امتیاز ۵ را به دست آوردند. آن‌ها در مقابل آبشار غلامی حرفی برای گفتن نداشتند و ایران ۶ امتیازی شد وی بلافاصله روی خط سرویس قرار گفت و لی آبشار بازیکنان حریف مانع از امتیازآوری آن‌ها شد سرویس آندرسون به لب تور خورد و آبشار محمدی ایران را ۷ امتیازی کرد سرویس هدفدار وی دریافت خوبی از سوی بازیکنان حریف همراه نداشت و ایران ۸ امتیازی شد.

وقت استراحت فنی اول این ست ۸ بر ۷ به نفع ایران رقم خورد.

پاس معروف به محمد موسوی آبشار وی را به همراه داشت که لی نتوانست به خوبی آن را دریافت کند و ایران امتیازاتش را به عدد ۹ رساند.

توپ‌گیری داخل میدان ایران و اشتباه بازیکنان ایران امتیاز برابر ۹ را برای میزبان رقم زد. هولمز با خروج سرویس خود از زمین ایران را ۱۰ امتیازی کرد. تا اینجای کار ۲ تیم پایاپای کار را دنبال کردند.

معروف با زدن جا خالی خود بعد از زدن سرویس کریستین سون امتیازات ایران را به ۱۱ رساند. توپگیری داخل میدان ایران موفق نبود و باز هم آمریکایی‌ها در امتیازآوری با ایران برابر شدند. سرویس بازیکن تیم آمریکا به تور برخورد کرد و یک امتیاز دیگر برای ایران رقم خورد.

سرویس قائمی به خوبی دریافت شد امتیاز ۱۲ به ایران رسید. سرویس غلامی پس از کسب امتیاز ۱۳ قا دفاع خوب یانکی‌ها همراه شد ضربه موسوی پس از پاس خوب معروف به خارج از زمین رفت و آمریکا پوئن ۱۴ را به دست آورد.مت اندرسون باز هم برای ایران مشکل ساز شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع تیم آمریکا رقم خورد.

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد

ضربه اندرسون به دست بازیکنان ایران برخورد کرد و امتیازات آمریکایی‌ها به عدد ۱۴ رسید. این بار سرویس اندرسون با دریافت خوب معنوی‌نژاد همراه شد و پاس کوتاهی که معروف برای موسوی ساخت به امتیاز ۱۵ تبدیل شد. فرهاد ظریف توپی را که از منطقه ۲ تیم آمریکا زده شد به خوبی دفاع کرد و حرکت سرعتی ملی‌پوشان٬ والیبال کشورمان را به عدد ۱۶ رساند.که اسپراو تقاضای وقت استراحت فنی کرد.

پاس روبه عقب معروف برای شهرام محمودی آبشار وی را همراه داشت و ایران ۱۷ امتیازی شد سرویس خوب معنوی‌نژاد با دریافت خوب شوجی همراه شد و آن‌ها ۲ امتیاز از ایران پیش افتادند. شهرام محمودی آبشار خود را تا حدودی بی‌دقت زد و آمریکایی‌ها ۲۰ امتیازی شدند.

کواچ در امتیاز ۲۰ -۱۷ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا با شاگردانش صحبت کند.

سرویس ساندر خوب دفاع نشد و در یک فت و برگشت فرهاد قائمی دفاع شد و آمریکا ۲۲ امتیازی شد. موسوی ری پاس کوتاه فرهاد ظریف از منطقه ۳ موفق به امتیازآوری شد. پیروت‌پور برای زدن سرویس در این دقایق وارد زمین شد و در رالی به وجود آمده عادل غلامی به خوبی تک دفاعش را انجام داد و ایران ۱۹ امتیازی شد و اسپراو مجبور به رفتن وقت استراحت شد.

سرویس کریستین سون به خوبی دریافت شد و امیر غفور که به جای محمودی وارد زمین شده به خوبی آبشار خود را زد و غلامی از پاس کوتاهی که داده شد برای کسب امتیاز استفاده کرد. مهدوی به جای معروف وارد زمین شده در زدن سرویس هدفدار خود موفق عمل کرده و ۲ امتیاز متوالی را برای ایران به دست آورد.

بازهم سرویس هدفدار پاور دوم تیم ملی ایران آبشار هولمز را به همراه داشت و آمریکا در مقابل ۲۲ امتیاز ایران ۲۳ امتیازی شد.فرهاد قائمی نتوانست به خوبی از پاسی گرفت استفاده کند و آمریکا ۲۴ امتیازی شد.

حرکت سرعتی بازیکنان ایران باعث شد تا غلامی بیست و سومین امتیاز را به دست آورد. سرویس قائمی به خوبی دریافت شد و آمریکا امتیاز ۲۵ را به دست آورد.

نفس آمریکا زیر همهمه ایرانی لس آنجلس گرفت/ زنگ خطر، برای آمریکا به صدا درآمد
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=17962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دعای مردم پشتتونه…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.