تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

نژادفلاح: با قطبی و برانکو به توافق نهایی رسیدیم اما گزینه اول ما درخشان است

  • کد خبر : 7008
  • 01 اسفند 1393 - 15:59

عصر ایذه: قائم مقام باشگاه پرسپولیس از حمید درخشان به عنوان گزینه اول هدایت تیم فوتبال این باشگاه یاد کرد. […]

عصر ایذه: قائم مقام باشگاه پرسپولیس از حمید درخشان به عنوان گزینه اول هدایت تیم فوتبال این باشگاه یاد کرد.

 

محمدحسین نژادفلاح

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح که یکی از میهمانان برنامه ورزش و مردم بود در ابتدای گفت‌وگوی خود با اشاره به حضورش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: زمانی که وارد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شدم فکر می‌کردم که مدیر نمی‌تواند تک محور باشد، بنابراین اولین کاری که باید انجام می‌دادم تشکیل شورای پژوهش بود، شورایی که باید به ورزش تهران جهت‌گیری می‌داد. در این میان از پژوهشگران ورزشی دعوت کردیم تا نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در دوران حضورش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران یک ریال بدهی برجای گذاشته نشده، تصریح کرد که در زمان ریاستش بر امورش ورزش پایتخت تمام بدهی‌ها پرداخت شده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض هواداران این تیم پس از تساوی سرخپوشان مقابل صبای قم عنوان کرد: لازم می‌دانم از اعضای هیئت مدیره که در شرایط سخت و بحرانی به من اعتماد کردند، سپاسگزاری کنم. بنده پنج شش سال به عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم. از دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد و بعد از آن حبیب کاشانی و در ادامه داریوش مصطفوی به عنوان یک عضو تصمیم‌گیرنده در پرسپولیس حاضر بودم. همچنین از وزیر ورزش و جوانان به دلیل اعتمادی که به من کرد، تشکر می‌کنم.

نژادفلاح بدون اینکه پاسخی به سؤال فوق بدهد، ادامه داد: من هفتمین مدیری هستم که در این فصل در پرسپولیس منصوب می‌شوم و باید از اقبالی که جامعه ورزش و رسانه‌ها  و به خصوص پیشکسوتان به من نشان دادند و زاویه‌ای ایجاد نکردند، تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: این فصل علاوه بر تغییراتی که در مدیریت داشتیم در کادر فنی نیز شاهد برخی تغییرات بودیم. ابتدای فصل علی دایی به عنوان آقای گل که پرسپولیسی‌ها بیشتر او را جزو خانواده خود می‌دانند تیم را بست اما بنا به دلایلی در کادر فنی جابه‌جایی صورت گرفت که از نظر من می‌توانست صورت نگیرد و شرایط اکنون بهتر بود. پس از آن حمید درخشان که او هم از خانواده پرسپولیس است، تیم را در دست گرفت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی‌دانم باشگاه بزرگ پرسپولیس ۲۰ میلیون طرفدار دارد یا ۳۰ میلیون اما افرادی که اخبار ورزشی را دنبال می‌کنند اگر طرفدار نباشند با شکست این تیم نگران می‌شوند، حتی استقلالی‌ها نیز چنین حسی دارند. من به عنوان یک پرسپولیسی پس از تیمم دوست دارم استقلال موفق باشد. هرچند من آذری هستم و تیم دوم تراکتورسازی است.

نژادفلاح افزود: سرمایه‌گذار در بخش صنعت دوست دارد رقیبش حذف شود تا خودش اوج بگیرد اما در ورزش بودن رقیب مهم است. در ورزش دوست داریم تیم رقیب نیز بالا باشد.

وی عنوان کرد: این همه هوادار دوست ندارند تیم‌شان در جایگاه نهم و دهم باشد و مدام با استرس بازی کند که آیا بازی را می‌برد یا شکست می‌خورد. شادی‌هایی که می‌توانیم به مردم بدهیم پیروزی‌های استقلال و پرسپولیس است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد ماندن و یا رفتن حمید درخشان، گفت: باید منصفانه قضاوت کنیم. در عدم موفقیت پرسپولیس دلایل متعددی وجود دارد که یکی از آنها به درخشان باز می‌گردد. درخشان زمانی که تیم را تحویل گرفت برخی بازیکنان را نداشت و توقع از او این بود که به تیم سروسامان بدهد.

وی از عملکرد پرسپولیس در بازی مقابل صبای قم دفاع کرد و اظهار داشت: ایرادی که می‌توان به بازی دیروز گرفت نداشتن گل بود ولی در مجموع بازی زیبا بود. هواداران فقط بازی زیبا را نمی‌خواهند و به دنبال برد تیم‌شان هستند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه درخشان و کادر فنی‌اش در دیدارهای پیش رو موفق باشند، تأکید کرد: چند روز دیگر لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و درخشان و کادر فنی‌اش به کار خود ادامه خواهند داد.

نژادفلاح در خصوص اینکه افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ چگونه گزینه سرمربیگری پرسپولیس شده‌اند، اظهار داشت: همانطور که گفتم گزینه اول ما هنوز حمید درخشان است. بازی با لخویا می‌تواند یک محک جدی باشد و اگر تیم بتواند در این بازی پیروز شود نیازی به جابه‌جایی مربی هم نداریم.

وی افزود: حمید درخشان از من بیشتر نگران پرسپولیس و هواداران است و ما از او می‌خواهیم که به ما مشورت هم بدهد. خودش اگر فکر می‌کند می‌تواند اهداف هواداران را به درستی دنبال کند بماند اما اگر احساس می‌کند که در هفته‌های آتی به چه کنم، چه کنم می‌افتد خودش تصمیم بگیرد که برود. من آرزو دارم که درخشان با پرسپولیس موفق شود و به کارش ادامه دهد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد:‌ ما مذاکراتی با برانکو و افشین قطبی داشته‌‌ایم و با این دو مربی به توافق نهایی نیز رسیده‌ایم. در توافقی که با آنها صورت گرفته اگر قرار باشد به پرسپولیس بیایند این مالیات‌ها در قراردادشان لحاظ خواهد شد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تا چه تاریخی قائم مقام این باشگاه خواهد بود، گفت: پرسپولیس حتی اگر واگذار شود تا آخر فصل که نزدیک مردادماه می‌شود در اختیار وزارت ورزش و جوانان خواهد بود. تا آن زمان وزارتخانه تصمیم‌گیرنده است و بعد از آن هم هر کسی که پرسپولیس را بخرد تصمیم خواهد گرفت که چه کسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند.

نژاد فلاح با اشاره به پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بزرگی پرسپولیس به بزرگی پیشکسوتانش است و در تصمیم‌گیری‌ها از آنها دعوت خواهم کرد تا در پیشبرد اهداف باشگاه مشورت‌های این عزیزان را لحاظ کنم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه بازیکنان گفته‌اند قبل از بازی به دلیل بی‌پولی بیسکویت خورده‌اند اظهار داشت: دو روز پیش و قبل از بازی به هتل تیم رفتم و در آنجا جلسه‌ای با بازیکنان داشتم که صحبت‌های آنها را شنیدم. بازیکنان دغدغه مالی دارند و چندماهی است که پول نگرفته‌اند اما ما این مشکل را حل خواهیم کرد. در صحبتی که با علی پروین و حسین هدایتی داشتم از آنها خواستم تا به بازیکنان قول پاداش بدهند و بازیکنان بعد از اینکه مقابل پدیده پیروز شدند پاداش خود را گرفتند. اکنون نیز ما نزدیک عید هستیم و باید به بازیکنان بگویم دغدغه مالی آنها را به صورت متعارف حل خواهم کرد، چرا که قرار نیست در این مدت کوتاه من معجزه کنم. ما تا حدی که در توان‌مان باشد مشکلات را حل خواهیم کرد و سعی می‌کنیم به مشکلات تیم اضافه نشود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: در ایران نگاه مردم به فوتبال حرفه‌ای نیست و آنها نگاهی عاطفی و احساس دارند. هواداران می‌خواهند بازیکن با وجود هر مشکلی که دارد در زمین نتیجه بگیرد.

نژادفلاح با اشاره به اعتراض هواداران پس از بازی روز گذشته گفت: من از ابتدا تا انتهای بازی در ورزشگاه بودم و دیدم که هواداران تا دقیقه ۹۴ از تیم حمایت کردند و بعد از آن بود که حرف‌های دل‌شان را زدند. شاید اگر این حرف‌ها را نمی‌زدند، بهتر بود اما من توانستم بدون واسطه صحبت‌های هواداران را بشنوم. باید اطمینان خاطر بدهم هرجا که احتیاج به تصمیم‌گیری درست باشد تصمیمی درست خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از حضور او در باشگاه علی اکبر طاهری و جعفر کاشانی از پرسپولیس قهر کرده‌اند، گفت: با طاهری دوست هستم و کاشانی نیز به عنوان پیشکسوت باشگاه برای من قابل احترام است. پیش از حضورم در باشگاه با این دو عزیز در ارتباط بودم و در جلسه‌ای که هیئت مدیره در وزارت ورزش داشت و اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند، آقایان کاشانی و سلیمی بودند و بنده با مصوبه آنها قائم مقام باشگاه شدم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال حضور علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس به عنوان مربی گفت: من حتماً از این دو دعوت به همکاری خواهم کرد اما اینکه با چه عنوانی باشد به تشخیص خودشان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=7008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.