تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

نگاه امام خمینی (ره) به خوزستان دقیق و عمیق بود

  • کد خبر : 1335
  • 04 دی 1393 - 19:22

عصر ایذه: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جمله خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد نشان […]

عصر ایذه: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جمله خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد نشان می دهد نگاه امام (ره) به خوزستان دقیق و عمیق بود.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، ناصر سودانی در جلسه شورای اداری که عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان مهد تمدن ایران، تشیع، مهد جهاد و اقتصاد ایران است که امیدوارم با رایزنی ها و برگزاری جلساتی این استان به شان و جایگاهش دست یابد.

وی ادامه داد: استراتژیک ترین نقطه ایران خوزستان است که خدمت رسانی به مردم این استان و اداره امور آن نیاز به برنامه ریزی شبانه روزی دارد و امیدوارم ریشه برخورداری خوزستان در شاخص های مختلف با توجه به پتانسیل های آن بیشتر شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد»، گفت: این جمله نشان می دهد که نگاه امام (ره) به خوزستان دقیق و عمیق بود.

وی بیان کرد: در سفرهایی که به خارج از کشور دارم وقتی از امام خمینی (ره) می گویند به بیان نگاه قرآنی ایشان می پردازم، امام نگاه ها را به قرآن افزون و آیات قرآن را برای مامتبلور کردند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=1335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.