تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
16

هفت روستای بخش دهدز از نعمت گاز بهره‌مند شدند

  • کد خبر : 48537
  • 03 مرداد 1395 - 19:33
هفت روستای بخش دهدز از نعمت گاز بهره‌مند شدند

پیش از ظهر امروز با حضور تعدادی از مسئولین منطقه ای، پیمانکار پروژه و جمعی از اهالی منطقه عملیات گازرسانی به ۷روستا ازتوابع دهدز با نصب انشعاب گاز به منزل یکی از اهالی روستای موزرم آغاز شد.

رئیس اداره گاز دهدز، در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه در دهدز اظهار کرد: با احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، با هزینه اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، نصب ۴۰۰ علمک گاز و اجرای ۲۵ کیلومترشبکه گازرسانی، ۷ روستا از توابع بخش دهدز از وجود گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

اصلان سرقلی افزود: ده کهنه، کل نقد علی، کل بلند، کل بابادی، کل خواجه، لیرگشاسب از روستای موزرم و شیخ مهدی زندی‌ها ازجمله روستاهای مشمول طرح گازرسانی بودند که به شبکه سرا سری گاز متصل شدند.

وی گاز ضمن عذر خواهی بابت تأخیر در انجام این پروژه، عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل در تاخیر روند گازرسانی قرارگرفته در موقعیت جغرافیایی نامناسب بوده و مشکلات ایجاد شده توسط کوهستان در روند اجرای پروژه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

سرقلی در خصوص پروژه‌های در حال اجرا در منطقه توسط اداره گاز استان هم گفت: پروژه ۹۰ کیلومتری شبکه گازرسانی به ۲۷ روستای منطقه دنباله رود از توابع بخش دهدز ازجمله طرح‌های در حال اجرا شرکت گاز استان خوزستان است.

رییس اداره گاز دهدز در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی، نکات ایمنی و استفاده بهینه در مصرف گاز در آینده نزدیک خبر داد و از مردم منطقه خواست که در رعایت نکات ایمنی کوشا باشند تا از بروز حوادث ناگوار پیشگیری شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم با توسعه واجرای شبکه گازرسانی به روستاها و در کنار فرهنگ‌سازی مناسب از تخریب بی‌رویه منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=48537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.