تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

همایش بزرگان و معتمدین بختیاری شهرستان ایذه

  • کد خبر : 3926
  • 18 دی 1393 - 21:14
همایش بزرگان و معتمدین بختیاری شهرستان ایذه

عصر ایذه: همایش بزرگان، معتمدین و نخبگان بختیاری صبح امروز با حضور سردار بختیاروند فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر، […]

عصر ایذه: همایش بزرگان، معتمدین و نخبگان بختیاری صبح امروز با حضور سردار بختیاروند فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر، دکتر خدادادی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، فرماندهی سپاه ناحیه ایذه جناب سرهنگ بابااحمدیان، اعضای شورای اسلامی شهر ایذه و دهدز، بخشداران، شهردار ایذه و معتمدین، سران و بزرگان ایل بختیاری به همت سپاه پاسداران ناحیه ایذه و حوزه مقاومت بسیج سوسن در سالن سیمرغ ارشاد برگزار شد.

.

SAM_2495      .     SAM_2494

.

در ابتدای برنامه جناب سرهنگ بابااحمدیان فرمانده سپاه ناحیه ایذه ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و خیر مقدم خدمت حضار محترم عنوان کردند: هدف برگزاری این همایش ایجاد هر چه بیشتر اتحاد و برادری بین طوایف مختلف بختیاری است و افزودند: یکی از معضلات ما در این شهرستان دور شدن و فاصله گرفتن از همدیگر است، بعضی ها به این موضوع که بزرگان ما بیشتر با هم ارتباط داشته باشند علاقه نشان نمی دهند، باید همه با هم کمک کنیم به ایجاد امنیت و آرامش و توسعه هر چه بیشتر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و در نهایت عنوان آبادانی شهرستان که جز در سایه همدلی، وحدت و اتحاد میسر نیست.

سرهنگ بابااحمدیان در پایان عنوان کردند: انشاالله که اینگونه همایش ها بتوانند ما را در پیشبرد این اهداف یاری دهند تا مردم بتوانند با رفاه و آرامش بیشتری زندگی کنند.

در ادامه نیز خانم صفری به شاهنامه و شعر خوانی بختیاری پرداختند.

در بخش بعدی سخنران این همایش چناب آقای سردار بختیاروند یادگار ۸سال دفاع مقدس و فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه پاسدارن ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک بمناسبت اعیاد پیش رو از رشادت های ایل جلیل بختیاری در قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و تا هم اکنون سخن گفتند و افزودند: امروز دشمن نقشه های مختلفی در سر دارد، مشاهده کنیم که پشت مرز های ما چه خبر است، اگر در سوریه رهبری فرزانه بود، اسمی از ولایت بود، وحدت بود همه ی اقوام دست در دست هم می دادند، همه ی ادیان با همدیگر یکپارچه می شدند داعش عددی نبود.

.

SAM_2518

 

.

امروز عراق را هم مشاهده کنید اگر وجود مرجعیت بزرگ شیعه آیت الله سیستانی ( دامت برکاته) و آدم های بزرگی در عراق و صحبت های حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و غیور مردان سپاه انقلاب اسلامی نبودند اکنون داعش همسایه ما بود و این صحبت ها اهمیت وحدت و دشمن ستیزی را بیان میکند.

سردار در خلال صحبت های خود ضمن بیان روایت هایی از پیامبر اکرم (ص) بحث وحدت را یک موضوع بسیار مهم تلقی کردند و از همه حضار خواستند تا به این امر اهتمام ویژه ای ورزند.

در پایان نیز ضمن تشکر از حضور سران و بزرگان ایل بختیاری در شهرستان ایذه از این عزیزان در خواست کردند تا در مسائل و امور اجتماعی از جمله فراهم آوردن زمینه ازدواج جوانان و مواردی که آسایش هر چه بیشتر جامعه را در پی خواهد داشت تلاش نمایند.

در پایان برنامه نیز گروه تئاتری از حوزه مقاومت سوسن به اجرای نمایش پرداختند.

از حواشی این برنامه هم میتوان به قطعی ۱:۳۰ ساعته برق اشاره کرد که با توجه به این قطعی حضار تا پایان برنامه ماندند و تمام قسمت های این همایش بصورت کامل اجرا شد.

و جالب اینجاست که این سالن تنها سالن همایش شهرستان می باشد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و فاقد برق اضطراری می باشد و امید است که موضوع مرتفع گردد تا در مراسم های بعدی مشکل اینچنینی بوجود نیاید.

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.