تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

همه‌چیز درباره سریال‌های نوروز /هم کلاه قرمزی می‌آید هم مدیری

  • کد خبر : 9222
  • 27 اسفند 1393 - 20:37
همه‌چیز درباره سریال‌های نوروز /هم کلاه قرمزی می‌آید هم مدیری

عصر ایذه: شبکه‌های سیما در نوروز ۹۴، هفت مجموعه نمایشی از جمله «فوق سری»، «بزم آخر»، «کلاه قرمزی»، «مهر طوبی»، […]

عصر ایذه: شبکه‌های سیما در نوروز ۹۴، هفت مجموعه نمایشی از جمله «فوق سری»، «بزم آخر»، «کلاه قرمزی»، «مهر طوبی»، «در حاشیه»، «سر به راه» و «آسمان من» را برای پخش در نظر گرفته‌اند.

1623280

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، نوروز امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، جدول پخش سریال‌‌ها در شبکه‌های سیما دچار تغییراتی شده و زمان آغاز پخش برخی از این سریال‌ها از ۶ فروردین خواهد بود. برخی شبکه‌ها نیز مینی‌سریال‌هایی برای ایام فاطمیه تدارک دیده‌اند.

در این بین شبکه یک سیما، سریال «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده را برای پخش آماده کرده است که از شنبه یکم فروردین هر شب ساعت ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود. بنابراین امسال خبری از «پایتخت» نیست و بنا شده این اثر ماه رمضان ۹۴ پخش شود.

 

سریال قورباغه و قناری

 

«فوق سری» با نام قبلی «قورباغه و قناری» دو بازپخش در ساعات ۸ و ۱۴:۳۰ روز بعد از پخش دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: سرهنگ احمد نادری با بازی حبیب دهقان‌نسب درکنار سرهنگ علی نصرالهی با بازی مهدی فخیم‌زاده با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. این دو دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان­ نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی­ نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

 

 

«فوق سری» با همکاری نیروی انتظامی ساخته شده و حبیب‌الله کاسه‌ساز و سیدمحمود رضوی تهیه‌کنندگان آن هستند.

همچنین شبکه دو ۱ تا ۴ فروردین ۹۴ به مناسبت همزمانی نوروز با ایام فاطمیه مجموعه تلویزیونی «بزم آخر» به تهیه کنندگی جمال گلی را روی آنتن می‌فرستد.

 

سریال بزم آخر

«بزم آخر» در چهار قسمت داستان زندگی رضوان با بازی الهام چرخنده دختر سیداحمد و دانشجوی تئاتر را روایت می‌کند که در حال تحقیق در مورد تعزیه است. رضوان در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می‌شود که همین اتفاقات باعث پی بردن او به حقایقی از گذشته پدرش منجر شده و…

آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس نژاد و (با معرفی) شیما عباسی دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سریال بزم آخر

بازپخش مینی سریال «بزم آخر» ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

«کلاه قرمزی» از ۶ فروردین

و اما شبکه دو، برگ برنده هر ساله خود را که امسال حاشیه‌های کمتری درباره پخش شدن یا پخش نشدن آن به گوش می‌رسید، از ششم فروردین روانه آنتن می‌کند؛ «کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

کلاه‌قرمزی، آقای مجری، پسرخاله، فامیل دور، دختر همسایه، گیگیلی، جیگر، ‌ گابی، پسرعمه زا، ببعی آقوی هم ساده، عزیزم ببخشید، بچه فامیل دور و دیبی از جمله شخصیت‌های این سریال عروسکی پرطرفدار هستند و گویا امسال قرار است یک عروسک جدید نیز به این مجموعه اضافه شود.

 

کلاه قرمزی

 

معمولا هر سال این برنامه یکی دو چهره محبوب از جمله بازیگران یا اهالی موسیقی را نیز به عنوان مهمان در مجموعه خود دارد و تا به حال چهره‌هایی چون رامبد جوان، شهاب حسینی، باران کوثری، نگار جواهریان و… در این سریال حاضر شده‌اند. امسال نیز طبق گفته بنیامین بهادری در برنامه زنده «بعضیا»، وی به همراه دخترش بارانا یکی از مهمانان «کلاه قرمزی» خواهند بود.

حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور و … از جمله صداپیشگان این مجموعه هستند.

شبکه سه سیما نیز پیش از آغاز سریال اصلی‌اش یک مینی سریال روانه آنتن می‌کند که «مهر طوبی» نام دارد و در پنج قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

سریال کوچه های خواب

این سریال از شنبه اول تا چهارشنبه پنجم فروردین هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن می‌رود و تکرار پخش آن روز بعد ساعت ۱:۱۵ بامداد و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

نویسنده این سریال هومان فاضل، کارگردان سید مجید موسویان و  تهیه‌کننده حمید رحیمی نادی است و مهدی سلوکی، مهران رنجبر، آفرین عبیسی، آزاده زارعی، لیدا عباسی، تورج فرامرزیان، مختار سائقی، مرضیه صدرایی، فاطمه شکری، عرفان برزین و اسماعیل خلج نیز در این سریال بازی می‌کنند.

سریال کوچه های خواب

در خلاصه داستان این سریال آمده است: عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن، زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی، به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می‌کند اما در این مسیر با واقعیت‌هایی مواجه می‌شود که…

مهران مدیری «در حاشیه»

این شبکه همچنین دارای یکی از برگ‌ برنده‌های اصلی نوروز است و سرانجام پس از حواشی بسیار، مهران مدیری با «در حاشیه» به تلویزیون برخواهد گشت.

این سریال از پنجشنبه ششم فروردین هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۶:۱۵ خواهد بود.

سرپرست نویسندگان «در حاشیه» امیرمهدی ژوله است و طراح و کارگردان آن مهران مدیری و تهیه کننده حمید رضا مهدوی کوچکسرایی است.

سریال در حاشیه

سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پریا ابراهیمی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، محمدعلی تقوی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشاد جو، الهه فرشچی، درسای فرح نیا، پروین قائم مقامی، سوگل قلاتیان، فرج الله گل سفیدی، عارف لرستانی، علی لک پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولد بیگی، محمد رضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «در حاشیه» آمده است: هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند. اما در این مسیر با سهراب کاشف و بهروز  عشقی که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می‌شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا است به زودی به اهداف سودجویانه آنها آگاهی پیدا می‌کند و با کمک دکتر کی مرام که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کارآمد بر می‌آید.

سریال در حاشیه

نکته جالب درباره «در حاشیه» این است که این سریال ۹۰ قسمت دارد و تا ماه رمضان پخش آن از شبکه سه ادامه خواهد داشت.

و اما شبکه پنج که سریال مهران مدیری در ابتدا در این شبکه کلید خورد و زمزمه‌هایی مبنی بر پخش آن در ایام نوروز در شبکه پنج نیز به گوش می‌رسید، سریال «سر به راه» را روی آنتن می‌فرستد که در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما کلید خورده بود و بنا بود گزینه نوروزی این شبکه باشد.

سریال سر به راه

«سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال ساخت است و ساخت آن در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی، سید امیر میرآقا، نوید خداشناس و… از جمله بازیگران «سر به راه» هستند.

سریال سر به راه

قصه این سریال به قلم مهدی محمدنژادیان درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود

پخش «سر به راه» از ابتدای فروردین در شبکه پنج آغاز می‌شود و هر شب ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن می‌رود و باز پخش آن نیز ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۰ صبح خواهد بود.

علاوه بر شبکه‌های اصلی سیما که همیشه رقابت بین سریال‌های تلویزیونی بین این شبکه‌ها برقرار می‌شود، امسال با افتتاح رسمی افق، این شبکه نیز یک برگ برنده‌ای برای رو کردن خواهد داشت و آن «آسمان من» سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج است.

سریال آسمان من

این سریال در ۲۸ قسمت یک روز در میان ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۲۴ و ۱۳:۳۰ خواهد بود.

در خلاصه داستان «آسمان من» آمده است: تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما… اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه‌شون فقط یه بار بیفته. فقط یه بار… اون بالا تو آسمون، یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت هست برای انجام درست ترین کار… فقط یک بار.

سریال آسمان من

سریال جدید آهنج، بازیگران بسیاری دارد که از آن جمله می‌توان به دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، امیرعباس محسنی، رحمان باقریان، فرهاد جم، اصغر نقی زاده، آتش تقی پور، زهره صفوی، احمد کاوری، شیوا خسرومهر، شیما نیک پور، رانا قیصرنژاد، نیره فراهانی، تبسم هاشمی، نازآفرین کاظمی، انوش معظمی، مهدی ساکی، محمد مختاری، سولماز حصاری، احمد علامه دهر، آرمان صورتگر، احمد نجفی، امیرحسین مدرس، کرامت رودساز، بهرام افشاری، علی آهنج، ابوالقاسم محمدطاهر، محمدرضا نوروز، نرگس امینی، سپهراد فرزامی، خسرو پسیانی، آزاده ریاضی، پیمان مقدسی، فرشاد اسدا…پور، پروین ملکی، مسعود انتظاری، سینا کرمی، غلامرضا صادقی، صفر کشکولی، حسن کریمخان زند، نیکا خسروآبادی، محمد عفراوی، روزبه اختری، فرخنده فرمانی زاده، نوید نوروزی، مجید عبدالعظیمی، محمدمهدی هاشمی، مبینا آتشی، آسیه ضیایی، داوود مقدادی، روهام تدریسی، بابک هادی پور، امیررضا دلاوری، رائد تمیمی، محمدرضا اکبری، وحید الهویی، علی منفرد، شیما مومنی، علیرضا مظفری، بابک قادری، محمد بزرگمهر، آیدا مردی، آرش کلهر، مژگان رایگان، حمید نیری، کاوه پرهام، پیمان دارابی، پریچهر موسوی، محمدرضا غیاث آبادی، پیام داداشیان، سمیه عباس زاده، احمد سرافراز، احمد شجاعی، ابراهیم اقبال فر، علی ارنوازی، ایرج یاوری فرد، حسین قربانی، احمد مددی، مریم مسعودی، اردوان شبستری، لیلا عزیزی، امیرحسین آصفی، سعید آهنج و… اشاره کرد.

 

 

1623280

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.