تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

واکنش جالب عراقی‌ها در مورد جنگ با ایران

  • کد خبر : 6027
  • 07 بهمن 1393 - 8:25

عصر ایذه: مردم عراق در مقابل کتیبه دستاوردهای ارتش صدام در جنگ با ایران تنها یک جمله نوشته اند: «زنده […]

عصر ایذه: مردم عراق در مقابل کتیبه دستاوردهای ارتش صدام در جنگ با ایران تنها یک جمله نوشته اند: «زنده باد خامنه‌ای رهبر!»

 

حجت الاسلام سیدکمیل باقرزاده در صفحه گوگل پلاس خود با انتشار تصویری از سردار سید محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین، نوشت:

«چند شب پیش برای دیدار پدر عزیزم که تازه از مأموریت تفحص برون مرزی برگشته بودند راهی تهران شدم. لابلای تصاویر سفر اخیرشان، به عکس زیبایی رسیدم که حکایت جالبی دارد. تصویر سنگ یادبودی که رژیم بعثی عراق در منطقه عملیات بدر در شرق رودخانه دجله بنا کرده و به اصطلاح، افتخارات رژیم صدام(!) را بر روی آن حکاکی کرده اند.
عملیاتی که ما آن را به اسم «عملیات بدر» می شناسیم، در این لوح یادبود به عنوان «تاج المعارک» معرفی شده و اطلاعاتی مانند نام یگانهای بعثی شرکت کننده در عملیات و نتایج آن و نیز خسارتهای دشمن (یعنی ایران!) بر روی این کتیبه نقش بسته است. اما آنچه در این تصویر از همه مهمتر است، حرف دلِ امروز ملت عراق است که عشایرِ شجاعِ عراقیِ شرقِ دجله با رنگ قرمز بر روی کتیبه نوشته اند، و به منزله خط بطلانی است بر آرزوها و نیّات شیطانی صدام ملعون و اربابان آمریکایی اش: «عاش القائد الخامنئی»! زنده باد خامنه ایِ رهبر!»

 

باقرزاده

 

وی همچنین در ادامه از قول سردار باقرزاده نقل کرد: «وقتی در این سفر برای آغاز عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهدای عملیات بدر و سردار دلاور لشکر عاشورا، شهید آقا مهدی باکری وارد این منطقه در عمق خاک عراق شدیم، چیزی که به همه بچه های تفحص روحیه ای مضاعف بخشید دیدن همین دستخط قرمز رنگ بر روی این کتیبه بود.»

 

مجله مهر

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.