تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

وحید شمسایی از ایران رفت

  • کد خبر : 9710
  • 05 فروردین 1394 - 10:29

عصر ایذه: وحید شمسایی بی شک شاخص ترین چهره تاریخ فوتسال ایران است که همه همیشه در خاطره ها می […]

عصر ایذه: وحید شمسایی بی شک شاخص ترین چهره تاریخ فوتسال ایران است که همه همیشه در خاطره ها می ماند او عنوان آقای گل جهان و بهترین فوتبالیست دنیا را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، وحید شمسایی چهره نام آشنای فوتسال ایران است که سالها در تیم ملی حضور داشته و عناوین بسیاری را کسب کره و همه این عناوین او باعث افتخار همه ما ایرانیان است استخوان تعطیلات عیدی عاملی شد تا گفت و گویی دوستانه با این ورزشکار مطرح داشته باشیم.
چه برنامه ای برای عید امسال دارید؟امسال  به لحاظ روحی فشار زیادی را تحمل کرد سعی می کنیم که با پایان یافتن بازی های لیگ وقتی در کنار خانواده و فرزندان باشم.
شما معمولا سال نو را چگونه آغاز می کنید؟ آیا در لحظه تحویل سال نو خانه هستید؟ من امسال خانه هستم اکثر اوقات در این روز به خانه عمویم می روم و گاهی اوقات شده که با تیم ملی خارج از کشور بودم.
بهترین آرزوی شما در لحظه تحویل سال جدید؟ بهترین و بزرگترین آرزویی که من برای همه دارم صحت و سلامتی است چون تا وقتی سالم نباشی رسیدن به آرزوهای بزرگ هم شیرین نیست.
دوست دارید سال ۹۴ چه اتفاق خوشایندی برای شما رخ دهد؟ اتفاقات قابل پیش بینی  نیست نمی‌توان از آنها گفت که فردا چه خیر  است ولی امیدوارم سال خوبی برای همه باشد.
آیا سال ۹۳ سال خوبی برای شما بود؟ امسال فراز و نشیب زیادی داشتم به لحاظ کاری و ورزشی تا حدی خوب بود و در تیمی که حضور دارم عملکرد خوبی در لیگ داشت امیدوارم تا پاین سال هم اینگونه باشد.
نظر شما درباره سنت سفره هفت سین ایرانیان چیست؟ سفره هفت سین نمادی برای ما شده و سین‌هایی که روز سفره می گذاریم باعث  قوت قلب و امید به زندگی است.
آیا اگر زمان به عقب برگردد دوباره وارد فوتسال می شوید؟ من در فوتسال خیلی  موفق بودم و بهترین عناوین فوتسالی را کسب کردم که به خاطر همه این ها خدا را شاکرم ولی با تجربیاتی که بدست آوردیم اگر زمان تغییر کند هرگز فوتسال را به عنوان ورزش حرفه ای انتخاب نمی‌کردم چون ناجوانمردی‌های زیادی دیدم.
یک دروغ سیزده به دری بگویید؟وحید شمسایی به خارج از کشور رفت.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.