تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
4

وعده‌های رفع مشکلات بانوان ایذه پای ثابت ستادهای تبلیغاتی شورای شهر

  • کد خبر : 51926
  • 24 اردیبهشت 1396 - 16:23
وعده‌های رفع مشکلات بانوان ایذه پای ثابت ستادهای تبلیغاتی شورای شهر

فصل داغ انتخابات و بازار وعده و قول‌های بی سرانجام در ازدحام کاندیداهای بیشمار ایذه بازهم به داستان و ‌دغدغه ای جدید برای مردم و‌ خصوصا ‌بانوان تبدیل شده است.

به گزارش عصر ایذه، سال‌هاست با شروع فصل انتخابات نامزدهای شورا در این دیار با توجه به حقیقت انکار ناپذیر نیاز به رای نیمی از جامعه ی ایذه(بانوان) سعی در جذب این آراء به نفع خود دارند و در این میان در تنها فعالیتی که از هم پیشی می‌گیرند، شناخت مشکلات بانوان و دادن وعده ی انتخاباتی در این باره است.

سال‌هاست بانوان ایذه با برشمردن نیازهایشان از پارک‌ ویژه بانوان ، تا مکان‌های تفریحی ورزشی مخصوص بانوان ،از حمایت از اقشار ورزشی و‌معلول این شهرستان ، تا نبود مکانهای امن برای این گروه از مردم ایذه می‌گویند اما در دیگر ایام سال خبری از هیچ‌ حامی یا مطالبه گری نیست.

اما کافیست فصل انتخابات سر برسد همین افرادی که برای زهرای کیانی معلول سراغش رفتیم همین افراد که بارها از پارک بانوی به تاریخ پیوسته ی ایذه براشون صحبت کردیم همین افراد که فراموش کردند قهرمان دختر آسیایی چقدر برای هزینه ی اعزامش پشت درب اتاقش ماند ، می‌شود مدعی مطاله گر صدای مظلوم بانوان و‌ میلیون‌ها خرج یک کلیپ تبلیغاتی می‌کنند تا بگویید حامی گرفتن حق ۱۰۰ هزار تومن هزینه ورزشکار ملی است !

همین افراد پول‌های کلانی صرف پوستر  برای معرفی نگاه شهروندی خود می‌کنند و خیابان‌ها را غرق زباله می‌کنند تا بانوان را متقاعد کنند که اصل آمدنش برای زیباسازی شهرستان است!

دفتر مشکلات بانوان ایذه و‌ شناخت و توجه کاندیداها در زمان انتخابات هم باز است و هم قدمت چند ساله داره پس قصد تکرار گویی نداریم فقط یک نکته را  به این دغدغه شناسان یادآور می‌شویم

ما بانوان ایذه مشکلات را از بریم هم چهار سال پیش را بیاد داریم و هم وعده امسال را در دفترمان ثبت می‌کنیم پس به جای دغدغه گویی ، اگر انتخاب شدید یادتان باشد چهار سال آینده هم زن در ایذه وجود دارد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=51926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.