تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

ویلیامز از قضاوت دیدار فولاد ــ الهلال منع شد

  • کد خبر : 6177
  • 08 بهمن 1393 - 13:36

عصر ایذه: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد اعلام کرد که از سپردن قضاوت دیدار این تیم […]

عصر ایذه: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد اعلام کرد که از سپردن قضاوت دیدار این تیم با الهلال به بنجامین ویلیامز صرف نظر کرده است.


به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه: در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود بنجامین ویلیامز، داور بین المللی استرالیایی به‌همراه دو هم‌وطن دیگر خود به‌نام‌های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد، در نامه‌ای جدید از سوی AFC اعلام شده که از حضور افراد نامبرده برای حضور در این دیدار صرف نظر شده است.

در نامه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا ادهم محمد مخادمه از کشور اردن به‌عنوان داور چهارم، خالد جاسم الدوخی از امارات به‌عنوان ناظر داوری و چانک چن پو از کشور چین‌تایپه به‌عنوان ناظر مسابقه معرفی شده بودند که با توجه به اشاره نشدن دوباره به نام این افراد در نامه جدید، احتمال حضورشان در جمع مقامات برگزاری این دیدار وجود دارد.

این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که در نامه ارسالی از سوی AFC به دلایل این تصمیم‌گیری هیچ اشاره‌ای نشده و تنها عنوان انتصاب مجدد و خروج مقامات داوری از دیدار شماره ۶ گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در آن ذکر شده است.

ویلیامز که تاکنون در رقابت‌های بین المللی بسیاری از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ سوت زده است، پس از قضاوت اخیرش در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد برخی از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته بود و به‌احتمال زیاد این حواشی باعث تجدید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد شده است.

همچنین داور دیدار فولاد مقابل برنده پلی‌آف انتخاب شده که بر این اساس کیم سانگ‌وو به‌همراه چویی مین‌بیونگ و یانگ بیونگ‌ین قضاوت این دیدار را به‌عهده دارند و کیم هی‌گون نیز به‌عنوان داور چهارم از کره‌جنوبی عازم اهواز خواهند شد. حسین قدحنفری از کویت به‌عنوان ناظر داوری و میندو دورجی از بوتان ناظر این مسابقه خواهند بود.

دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان از گروه C لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه، ۲۶ اسفند در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود.
سایت باشگاه فولاد خوزستان

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.