تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

ویژگیهای ساعت هوشمند ۶۰۰ دلاری LG

  • کد خبر : 9818
  • 07 فروردین 1394 - 15:48

عصر ایذه: شرکت LG اعلام کرد که قصد دارد تا ساعت هوشمند خود که مجهز به سیم کارت خواهد بود […]

عصر ایذه: شرکت LG اعلام کرد که قصد دارد تا ساعت هوشمند خود که مجهز به سیم کارت خواهد بود را – Urban LTE – روانه بازار کند. بهای این ساعت هوشمند برابر با حدود ۶۰۰ دلار تعیین شده است که عملا آن را در محدوده رقابتی با ساعت هوشمند اپل قرار میدهد.

 

ساعت

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، به عقیده بسیاری از کارشناسان و از زمان رونمایی این ساعت هوشمند در MWC بارسلونا، ساعت هوشمند ال جی از نمایی زیبا برخوردار است و اغلب اموری که از یک ساعت هوشمند انتظار میرود را به خوبی صورت میدهد. البته بهای این ساعت هوشمند هم به اندازه یک گوشی هوشمند است! و آنچه بابت نگرانی است این که هنوز مشخص نیست دقیقا چه اپلیکیشن هایی بر روی این ساعت نصب خواهند شد.

بگذارید نگاهی به امکانات و ویژگیهای این ساعت هوشمند داشته باشیم:

با ویژگیهای ساعت هوشمند 600 دلاری LG آشنا شوید

ساعت هوشمند Urban LTE عضوی از کلوپ ساعت های هوشمندی است که مجهز به سیم کارت خواهند بود. این امر به این ساعت های هوشمند این امکان را میدهد تا بدون وابستگی به یک گوشی هوشمند قادر به ارسال و دریافت پیام و تماس و همچنین ارتباط با اینترنت باشند.

این ساعت هوشمند مجهز به یک پردازشگر از نوع Qualcomm Snapdragon با قدرت ۱٫۲ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۱ گیگابایت رم – که دو برابر معمول رم در ساعت های هوشمند اندروید است – و امکانات دیگر از جمله NFC، بلوتوث، GPS و WiFi است.

همچنین این ساعت هوشمند نسبت به سایر نمونه های موجود اندرویدی از باتری به نسبت بهتری برخوردار است و در حالی که ساعت هوشمند اولیه خود ال جی از یک باتری ۴۰۰ mAh برخوردار بود، Urban LTE مجهز به یک باتری با توان ۷۰۰ mAh است.

همچنین باید اذعان کرد که این ساعت هوشمند یکی از طراحی های زیبای ساعت های هوشمند فعلی در بازار را دارا است و بیش از سایر ساعت های هوشمند دیگر شبیه به یک ساعت معمولی و در عین حال مجلل است. بر خلاف ساعت هوشمند اپل که هنوز شکل و شمایل آیفون را بیش از یک ساعت مچی دارا است:

با ویژگیهای ساعت هوشمند 600 دلاری LG آشنا شوید

البته این همه ماجرا نیست. به نظر میرسد که شرکت کره ای ال جی هر آنچه را که از بازار ساعت های هوشمند یاد گرفته برای بهبود ساعت هوشمند خود استفاده کرده است، اما بزرگترین نقطه ضعف این ساعت هوشمند را باید در سیستم عامل آن جستجو کرد. سیستم عامل جدیدی که متعلق به خود ال جی است و هنوز اطلاعات چندانی در خصوص آن وجود ندارد.

بر خلاف آنچه پیش از این گفته میشد، زمانی که ال جی در MWC این ساعت هوشمند را رونمایی کرد، اذعان کرد که سیستم عامل آن WebOS نیست. در حالی که در نمایشگاه CES اتفاق نظر بر این بود که سیستم عامل این ساعت هوشمند WebOS است.

هیچ تفاوتی ندارد که این سیستم عامل جدید ال جی مبتنی بر یا در ارتباط با WebOS باشد یا نه. آنچه در این میان اهمیت دارد این است که این سیستم عامل از کتابخانه غول پیکر نرم افزارهای اندروید پشتیبانی نمیکند. نکته ای که منجر به آن خواهد شد که بازار این هوشمند تا حد زیادی کساد شود.

شاید شرکت ال جی نرم افزارهای اولیه خود را در زمان انتشار این ساعت هوشمند بر روی آن نصب کرده باشد – و قطعا باید اینگونه باشد – اما از اینکه آیا قرار است کتابخانه ای از نرم افزارهای این ساعت هوشمند نیز ارائه شود هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست. حتی شاید این شرکت قصد دارد تا با طراحان نرم افزار برای ساخت اپلیکیشن های این ساعت قرارداد همکاری امضا کند، اما آنچه مشخص است این است که فعلا این ساعت هوشمند قرار نیست کاری اضافه بر آنچه که در طراحی آن در نظر گرفته شده انجام دهد:

با ویژگیهای ساعت هوشمند 600 دلاری LG آشنا شوید

قطعا با سخت افزارهایی که در این ساعت هوشمند به کار گرفته شده انتظار زیادی از آن میرود. اما سیستم عامل تقریبا نا شناخته این ساعت هوشمند منجر به آن شده است که به شدت در خصوص قابلیت های این ساعت هوشمند تردید وجود داشته باشد.

منبع:‌تابناک

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=9818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.