تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

پرسپولیس ۰ ـ ملوان ۱، درخشان در آستانه اخراج

  • کد خبر : 6830
  • 17 بهمن 1393 - 16:07

عصر ایذه: پرسپولیس چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ برتر به ثبت رساند.         به گزارش […]

عصر ایذه: پرسپولیس چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ برتر به ثبت رساند.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از “ورزش سه” در روز پایانی هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۵ امروز دو تیم پرسپولیس و ملوان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

هفته نوزدهم لیگ‌برتر، ساعت ۱۷:۰۵ ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۵ هزار نفر
داور: محسن ترکی
اخطار: امید عالیشاه (۲۳) علی عسگری (۵۰) از پرسپولیس، آبشک (۷۳) زارع (۸۰) از ملوان
اخراج: صادقی (۸۶) از ملوان

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده (۳۰ علی عسگر)، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری (۷۳ نوروزی)، گابریل فرناندو، امید عالیشاه، رضا خالقی فر و تادو (۵۷ علیپور)
سرمربی: حمید درخشان

ملوان:
ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک (۸۴ آقایی)، صادق محرمی (۵۷ اعتمادی)، وحید مختاری، عزیز معبودی، پژمان نوری، حسین کنعانی زادگان، محسن یوسفی (۷۲ یوسف زاده)، فرزاد حاتمی
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل:
پرسپولیس صفر ملوان یک (دقیقه ۱۷ پژمان نوری): ارسال به بیرون محسن یوسفی از داخل محوطه جریمه با ضربه سرضرب مازیار زارع و دفع بچه گانه سوشا مکانی همراه بود که در برگشت پژمان نوری به راحتی دروازه را باز کرد تا نتیجه به نفع ملوان شود.

شرح بازی در نیمه اول:
شاگردان حمید درخشان بعد از ناکامی در سه بازی گذشته خود در لیگ برتر به دنبال این بودند تا ملوان ته جدولی را در استادیوم آزادی با شکست بدرقه کنند اما اسیر اشتباهات همیشگی خود در خط دفاع و درون دروازه شدند تا با ضربه نوری، بازی را در نیمه اول با یک گل واگذار کنند و چشم به ۴۵ دقیقه باقی مانده داشته باشند.
حمید درخشان در این بازی با توجه به محرومیت دو بازیکن تاثیرگذار خود در فاز هجومی با مشکل مواجه است تا اینجای بازی نتوانسته از مثلث خالقی فر، عالیشاه و تادو سودی ببرد و بازی را در نیمه اول واگذار کرده است و در این نیمه بیشتر ناهماهنگی موجود بین بازیکنان پرسپولیس باعث ارائه این بازی نه چندان مطلوب از شاگردان درخشان شده است.
در سمت مقابل هم فیروز کریمی با استفاده درست از بازیکنان جوان خود در کنار باتجربه ها توانسته میانه میدان را از آن خود کند و پرسپولیس را مجبور به استفاده از بازی مستقیم کرده است. فیروز کریمی و شاگردانش بعد از زدن گل برتری به دنبال استفاده از ضد حملات بودند که در این بین سوشا مکانی در یکی دو صحنه موفق شده پشت مدافعان تیمش را پوشش دهد.

شرح نیمه دوم
پرسپولیسی ها علیرغم واگذاری بازی در نیمه اول، نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه شاگردان فیروز کریمی در نیمه دوم ایجاد کنند و در نهایت چهارمین شکست خود در نیم فصل دوم را تجربه کردند.
ملوان با بستن فضاهای بازی توانست بازی را تحت اختیار خودش در بیاورد و در نهایت با سه امتیاز شیرین تهران را ترک کند.
اوج کار ملوان در تهران، دریافت پنالتی توسط مازیار زارع بود که بعد از اخراج ایمان صادقی درون دروازه تیمش قرار گرفته بود.
پرسپولیس با این شکست در همان رده دهم باقی ماند و ملوان در قعر جدولی با ۱۵ امتیاز امیدوار به بازی های آینده برای فرار از سقوط می جنگدد.

دقایق حساس:
دقیقه ۳: اولین خطر این بازی برای پرسپولیس توسط نورالهی خلق شد که هافبک دفاعی جوان پرسپولیس با ضربه ای بد این فرصت را از دست داد.
دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی مازیار زارع در محوطه جریمه با تاثیر بازیکن ملوان می رفت فرصت گل خوبی برای این تیم ایجاد کند که در دهانه دروازه بنگر توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۴: اشتباه بازیکنان پرسپولیس فرصت را در ضد حمله برای ملوان ایجاد کرد که طی یک رفت و برگشت شوت سر ضرب پژمان نوری با اختلاف کمی از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۵: بعد از مدت ها پرسپولیسی فرصت پیدا کردند تا روی دروازه ملوان خطر ایجاد کنند؛ پاس تادو به نوراللهی و حرکت این بازیکن درون محوطه جریمه با شوت به سمت دروازه همراه بود که در ادامه مسیر توپ با پای مدافع حریف یک کرنر را نصیب سرخ پوشان کرد.
دقیقه ۳۸: شوت ضرب سر رضا خالقی فر از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی به خوبی دفع کرد تا بازی همچنان با یک گل به نفع ملوان در جریان باشد.
دقیقه ۴۲: حرکت امید عالیشاه که در این بازی به جناح راست تیمش تمایل داشت درون محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او درون محوطه شش قدم را خالقی فر نتوانست درون دروازه ملوان بفرستد و مدافع ملوان آن را دور کرد.
دقیقه ۵۵: فرزاد حاتمی بازیکنی که در نیم فصل به جمع ملوان اضافه شده است، شوت محکمی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه سوشا زد که باز هم گلر پرسپولیس آن را جمع کرد.
دقیقه ۶۰: کرنر ارسالی محسن یوسفی را فرزاد حاتمی به سمت دروازه پرسپولیس زد که توسط محسن بنگر این خطر دفع شد.
دقیقه ۶۳: پرسپولیسی ها در حالی که با یک گل از مهمان خود عقب هستند، اولین خطر را بعد از گذشت ۱۸ دقیقه از نیمه دوم روی دروازه ملوان ایجاد کردند و ضربه محکم گابریل با اختلاف کمی از بالای دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: با اعلام خطا روی گابریل پشت محوطه جریمه ملوان، این بازیکن پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را از فاصله ۳۰ متری به بدترین شکل ممکن به بیرون فرستاد.
دقیقه ۷۲: شوت امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را ایمان صادقی به خوبی دفع کرد و توپ برگشتی را هم علی پور به بیرون زد تا سرخ پوشان همچنان در حسرت گل بمانند.
دقیقه ۷۷: روی یک ضد حمله ملوانی ها صاحب فرصت گلزنی شدند که این موقعیت خوب را سوشا مکانی از ملوانی ها گرفت.
دقیقه ۸۹: ارسال روی دروازه ملوان را محسن بنگر قطع کرد و ایمان صادقی را مجبور به خطا روی خودش کرد. داور در این صحنه دروازه بان ملوان را از زمین مستقیما اخراج کرد تا مازیار زارع نقش ناجی تیمش را با دفع پنالتی گابریل ایفا کند.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.