تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
15

پیش بازی پرسپولیس– فولاد/رویارویی نعیم و برانکو در آزادی

  • کد خبر : 48636
  • 11 مرداد 1395 - 7:45
پیش بازی پرسپولیس– فولاد/رویارویی نعیم و برانکو در آزادی

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 فولاد خوزستان که در هفته ابتدایی لیگ برابر مهمان تازه وارد تبریزی شکست خورد در دومین هفته باید در تهران به مهمانی پرسپولیس برود. شاگردان نعیم سعداوی که لیگ را با تغییرات گسترده آغاز کرده اند در هفته اول برابر ماشین سازی موفق نبودند و با شکست زمین را ترک کردند تا کار دشواری بعد از این باخت برابر پرسپولیس پیش رو داشته باشند.
 از سوی دیگر پرسپولیس موفق شد برخلاف فصل قبل شروعی خوب در لیگ برتر داشته باشد و از بازی اولش سه امتیاز اندوخت.
قرمزها فردا در ورزشگاه آزادی و مقابل هزاران تماشاگرشان میزبان فولاد خوزستان هستند. برانکو ایوانکوویچ به خوبی می داند امتیاز از دست دادن در این دیدارهای خانگی چگونه می تواند در پایان فصل دردسرساز شود و به همین دلیل تنها به شش امتیازی شدن فکر می کند.
فولاد در هفته اول لیگ شانزدهم با ترکیب مهرداد طهماسبی، اهل شاخه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، مهرداد جماعتی، ایمانی، چاگو، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور، حمید بوحمدان و اسماعیل شریفات برابر ماشین سازی به میدان رفته بودند.
این ترکیبی بود که نسبت به فصل گذشته تغییراتی مثل حمید بوحمدان، میلاد پاک پرور و عبدالله کریمی را در خود می بیند. مهرداد جماعتی نیز که مورد غضب دراگان اسکوچیچ قرار گرفته بود بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته است.
پرسپولیس نیز در هفته اول برابر سایپا با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفت.
آنها نسبت به ترکیب اصلی فصل گذشته با تغییر درون دروازه و حضور بیرانوند به جای سوشا مکانی کار خود را آغاز کردند و در خط دفاعی نیز حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و محسن ربیع خواه جانشین لوکا ماریچ، رامین رضاییان و محسن بنگر شدند. وحید امیری نیز در خط حمله جانشین مهدی طارمی شد.
لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=48636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.