تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

پیش بینی۱۲ میلیارد تومان به مستمری دانش‌آموزان شین‌آبادی در بودجه ۹۴

  • کد خبر : 3649
  • 17 دی 1393 - 12:15

عصر ایذه: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: پیشنهاد دادیم در بودجه سال آینده ۱۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان شین […]

عصر ایذه: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: پیشنهاد دادیم در بودجه سال آینده ۱۲ میلیارد تومان به دانش‌آموزان شین آبادی اختصاص یابد که این پیشنهاد در کمیسیون بهداشت و اجتماعی مجلس به تصویب رسید.

.

بچه های شین آباد

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز پارلمان اظهار داشت: ما از ابتدای حادثه آتش‌سوزی در مدرسه شین‌آباد به دنبال آن بودیم که برای دانش‌آموزان حادثه‌دیده مستمری مادام‌العمر به تصویب برسانیم. دولت دهم هم در زمینه مستمری مادام‌العمر برای دانش آموزان شین‌آبادی اقدامی نکرد و در دولت یازدهم در لایحه ۹۳ موضوعی در این باره مطرح نشد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در حمایت از دانش آموزان شین‌آبادی گفت: در لایحه تقدیمی دولت ردیفی به این عنوان گنجانده شده که طی آن برای ۲۹ دانش آموز حادثه‌دیده مستمری در نظر گرفته شده است،‌ این مستمری شامل دو دانش آموز فوتی نیز می‌شود. اکنون ۲۶ دانش آموز دچار سوختگی حاد و یک نفر دچار سوختگی قطعی شده که برای تمامی آنها به دنبال تصویب مستمری دائم هستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در بودجه امسال ۸ میلیارد تومان برای دانش آموزان شین‌آبادی در نظر گرفته شده است و تصمیم داریم بودجه دائمی طی ردیفی دائمی برای دانش آموزان حادثه‌دیده داشته باشیم تا به صورت مادام‌العمر به آنها مستمری پرداخت شود، لذا پیشنهاد دادیم این بودجه به ۱۲ میلیارد افزایش پیدا کند که این پیشنهاد در کمیسیون بهداشت و اجتماعی به تصویب رسید.

خضری برهمین اساس اظهار امیدواری کرد این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق نیز رأی آورده و در صحن علنی به تصویب برسد تا به لطف خدا مستمری دائم برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

وی همچنین به پیشنهاد نمایندگان برای درمان رایگان جانبازان شیمیایی اشاره کرد و گفت: در کمیسیون بهداشت پیشنهاد داده‌ایم بیمه و درمان جانبازان شیمیایی از صفر تا صد رایگان باشد.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=3649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.