تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

پیگیری خبرنگار عصر ایذه نتیجه داد/ هزینه اعزام مسابقات بانوی معلول ایذه‌ای توسط یک خیر تامین شد

  • کد خبر : 50109
  • 18 آذر 1395 - 7:22
پیگیری خبرنگار عصر ایذه نتیجه داد/ هزینه اعزام مسابقات بانوی معلول ایذه‌ای توسط یک خیر تامین شد

با کمک یکی از خیرین شهر، بانوی ورزشکار معلول شهرمان به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. به گزارش عصر ایذه، چندی […]

با کمک یکی از خیرین شهر، بانوی ورزشکار معلول شهرمان به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

به گزارش عصر ایذه، چندی پیش باخبر شدیم که یکی از ورزشکاران شهرمان که سابقه زیادی در مسابقات بین المللی دارد برای اعزام به مسابقات بین المللی با مشکلات مالی مواجه شده است، در تماسی که با وی داشتیم ، این ورزشکار از مسؤلین درخواست همکاری کرد و ما نیز با چند مسؤل صحبت کردیم اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

بعد از چند روز و ناامید شدن از مسؤلین، با پیگیری های خبرنگار ورزشی عصر ایذه یک فراخوان عمومی زده شد و از خیرین و‌ عموم مردم درخواست کردیم که این بانوی ورزشکار را یاری کنند ، پست مربوطه بیشتر از ۷۰۰۰ بازدید داشت و چندید نفر جویای کم و کیف کار شدند اما همچنان مشکل اصلی سرجای خود باقی مانده بود تا اینکه یکی از همشهریان با صحبت‌هایی که با خبرنگار ما داشت، آمادگی کامل خود را برای کمک اعلام کرد .

2479_635160517202118694_l

این همشهری که ابتدا حاضر نبود نامی از وی برده شود با اصرار خبرنگار ما و برای فرهنگ‌سازی این کار خیر راضی شد که وی را معرفی کنیم.

 

کرامت سلحشور، شخصی بود که با پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان به زهرا کیانی، ضمن کمک به این بانوی ورزشکار ، ثابت کرد که هنوز جوانمردی در بین نوادگان علیمردان‌خان از بین نرفته است و هنوز کسانی هستند که مخلصانه و بدون چشم‌داشت به خلق خدا کمک می‌کنند.

شاید در شهرستان ایذه، اشخاص متمول‌تر از کرامت سلحشور داشته باشیم که امیدواریم برای کمک به ورزش و جوانان این شهر آنها نیز پیش قدم شوند، به قول معروف بنی آدم اعضای یک‌ پیکرند که در آفرینش زِ یک گوهرند.

در پایان نیز ذکر این نکته ضروریست که اگر زهرا کیانی در مسابقات پیش رو به موفقیت دست یافت، در جشن استقبال از وی، شمارش تعداد مسؤلینی که با دسته گل برای عکس یادگاری می‌آیند را به شما واگذار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=50109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای سلحشور من بخدا نه دیده ام و نه شما را می شناسم شما با این کار نشان دادی مردانگی و روح سلحشوری هنوز در این شهر پا برجاست زنده و پاینده باشی مرد. ..

  2. نوادگان علیییییمردان خان…….خیلی هم خوب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.