تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

چه کسی برای استقلال مربی انتخاب می کند/ افشارزاده بزودی می‌رود!

  • کد خبر : 17780
  • 09 خرداد 1394 - 18:09

عصر ایذه: درحالی که هنوز تکلیف هیات مدیره استقلال مشخص نیست و احتمال تغییر اسپانسر و تغییر اعضای هیات مدیره […]

عصر ایذه: درحالی که هنوز تکلیف هیات مدیره استقلال مشخص نیست و احتمال تغییر اسپانسر و تغییر اعضای هیات مدیره می‌رود، معلوم نیست چه کسی مربیان کاندیدای سرمربیگری این تیم را انتخاب کرده است.

 

 

 

 

درحالیکه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در روزی بی‌ربط و زودتر از تمام طول فصل قرار بود برگزار شود «در تمام طول فصل این جلسه روز دوشنبه بود و برخی مواقع چهارشنبه»، این جلسه به تعویق افتاد تا شایعه شود که وزارت ورزش می‌خواهد با تغییر برخی اعضای هیات مدیره که کار مثبتی برای استقلال طی ماه‌های اخیر انجام ندادند، هیات مدیره ای جدید را برای راهبرد استقلال انتخاب کند و این جلسه به همین دلیل به تعویق افتاده است.

نکته اما طرح این شایعه نیست، بلکه آنست که چرا اعضای هیات مدیره استقلال از هفته قبل و حتی قبل از به هم خوردن مزایده چهارم و بازگشت به وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیمشان عجله داشته و دارند. درحالیکه هنوز معلوم نیست اعضای هیات مدیره چه کسانی باشند و آیا اعضای جدید با انتخاب مربی مورد نظر این اعضا موافق هستند یا خیر؟

چه کسی اسم سنول گونش و فاتح تریم و منصوریان و … را مطرح می کند، آنهم در حالیکه نه اعضای هیات مدیره و نه حتی بودجه و اسپانسر باشگاه معلوم نیست و به این ترتیب اصلا نمی توان درک کرد که چرا استقلالی‌ها اصرار دارند نشان بدهند که در حال مذاکره با مربیان هستند؟

آیا این یک حرکت رو به جلو برای ماندن است؟ قاعدتا وقتی یک باشگاه هنوز هیات مدیره ندارد، نمی تواند بودجه و هزینه‌هایش را هم برآورد کند و نهایتا اینکه بازی اسم و فامیل با مربیان، بیشتر نمایش است تا واقعیت و باید دید وزارت ورزش کدام اسپانسر و نهایتا کدام اعضای هیات مدیره را به استقلال وارد می کند؟

این سوال در حالی ذهن را به خود مشغول می کند که شایعه حکم گرفتن افشارزاده در وزارت ورزش می تواند در صورت صحت به معنای جدایی وی از استقلال باشد. اتفاقی که قبل از این هم پیش بینی می‌شد و خود مدیرعامل آبی ها هم در مصاحبه هایش به این موضوع اشاره کرده بود.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=17780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.