تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
14

کسب ۵مدال توسط بانوان نوجوان ووشوکار ایذ‌ای در مسابقات کشوری‌ +‌عکس

  • کد خبر : 37848
  • 03 شهریور 1394 - 8:10
کسب ۵مدال توسط بانوان نوجوان ووشوکار ایذ‌ای در مسابقات کشوری‌ +‌عکس

عصر ایذه: هر ۵بانو نوجوان ووشوکار ایذه‌ای در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان موفق به کسب مدال شدند و راه خود […]

عصر ایذه: هر ۵بانو نوجوان ووشوکار ایذه‌ای در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان موفق به کسب مدال شدند و راه خود را برای رسیدن به تیم ملی هموار کردند.

 

 

 

2015082514023111

 

 

رئیس هیئت ووشو شهرستان ایذه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه در خصوص این مسابقات اظهار کرد: اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در بخش ساندا (مبارزه) جمعه ۹۳/۵/۳۰ در دامغان برگزار شد که هر پنج نماینده ایذه‌ای موفق به کسب مدال شدند و راه خود را برای رسیدن به اردوی تیم ملی هموار کردند.

 

 

حمید جاور در پاسخ به این سوال که چرا خانم‌ها سعید، کیانی و شکری در قالب هیئت استان خوزستان در مسابقات شرکت نکردند گفت: این اشتباهی بود که کادر فنی استان مرتکب شد، چرا که انتخاب نفرات شرکت کننده بر عهده‌ی کادر فنی استان بوده که آنها احتمال مدال آوری این عزیزان را کم تر از نفرات دیگر دانسته و آنها را از هئیت خوزستان کنار گذاشتند.

وی ادامه داد: ما به ناچار و باتوجه آمادگی این چند نفر و زحمتی که کشیده بودند با رایزنی و هماهنگی با هئیت استان، این ورزشکاران را در قالب سه هئیت خراسان، یزد و سیستان در مسابقات شرکت دادیم که خوشبختانه این بانوان توانستند با مدال آوری توانایی خود را ثابت کنند.

 

جاور در پایان با اشاره اختصاص ۷۰۰ متر زمین جهت ساخت سالن اختصاصی ووشو در ایذه افزود: کار مالکیت زمین به اتمام رسیده و به زودی کار ساخت سالن با کمک اداره ورزش و جوانان ایذه شروع می‌شود.

 

در این مسابقات خانم‌ها حدیث سعید مدال طلا، پردیس کیانی و سپیده ارژنگ مدال نقره، فاطمه شکری و سمانه موسوی مدال برنز را کسب کردند و خانم بندانی بعنوان مربی آنها را همراهی کرد.

 

گفتی است در چند سال اخیر رشته ووشو بانوان در ایذه رشد چشم گیری داشته و هم اکنون ایذه بعنوان قطب ووشو بانوان در استان خوزستان شناخته می‌شود، لذا می‌طلبد مسئولین به رشد و توسعه این رشته توجه بیشتری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=37848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تبریک میگم. موفق باشید

  2. دست خوش ایول

  3. پیییییییع.وووی په سیچه هیشکی وسون تبریک نیگه؟ایسا خوایجوری نبیدین همولایتیا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.