تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

گفت و گو با رئیس مرکز بهداشت دهدز

  • کد خبر : 6207
  • 08 بهمن 1393 - 20:36
گفت و گو با رئیس مرکز بهداشت دهدز

عصر ایذه: مهندس صادق سعیدی ازسال ۱۳۹۱ به عنوان رئیس مراکز بهداشتی درمانی دهدز منصوب شد، وی پیش از این […]

عصر ایذه: مهندس صادق سعیدی ازسال ۱۳۹۱ به عنوان رئیس مراکز بهداشتی درمانی دهدز منصوب شد، وی پیش از این ازسال ۸۳ در بدو استخدامی در تمامی سطوح محیطی و ستادی مراکز بهداشتی ودرمانی مشغول فعالیت بود.

 

altAj0zU41zVbNERhmy1Uxt1v8A5LhDWUh2ev6HDArcs9b_

 

مهندس صادق سعیدی درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ایذه به معرفی مراکز بهداشتی و درمانی دهدز پرداخت و عنوان کرد: طبق چارت تشکیلاتی مراکز بهداشتی درمانی دهدز دارای ۳مرکز بهداشتی درمانی، ۲۲خانه بهداشت، یک پایگاه ضمیمه، ۲واحد تسهیلات زایمانی، ۴پایگاه اورژانس۱۱۵، می باشد که خوشبختانه همه این واحدها فعال بوده و از این واحدها ۲مرکز بهداشتی درمانی و ۴پایگاه اورژانس ۱۱۵ به صورت شبانه روزی ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیت شهری و روستایی را برعهده دارند.

وی از افتتاح دو خانه بهداشت در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: مرکز بهداشتی شبانه روزی درجه۱ (۱۲تخت تحت نظر) که تقریباً کارهای عمرانی آن به اتمام رسیده و به زودی توسط پیمانکار به مراکز بهداشتی درمانی تحویل داده خواهدشد.

مهندس سعیدی گفت: تعامل ما با سازمانهای مربوطه درسطح شهرستان هم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان با برگزاری کلاس های آموزشی، کارگاههای آموزشی و همایش با هماهنگی لازم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه عمق خدمات بهداشتی درمانی در کشور زیر سایه برنامه پزشک خانواده است گفت: باتوجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف استقرار بهینه سلامت با محوریت پزشک خانواده تحت پوشش قراردادن خانواده ها در هنگام بیماری و سلامت می باشد و تیم سلامت مسئولیت کامل افراد و خانواده های تحت پوشش خود را برعهده داشته، درحال حاضر مراکز بهداشتی درمانی دارای ۶تیم سلامت تشکیل شده از ۹پزشک، ۵ماما می باشد که به جمعیت تحت پوشش خود ارائه خدمات بهداشتی درمانی می دهند و سپس از ارجاع بیمار به سطوح تخصصی مسئول پیگیری سرنوشت وی رابرعهده دارند.

صادق سعیدی ضمن بیان اینکه ابلاغ سیاست های کلی ازجانب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان دهنده توجه ویژه ایشان به حوزه سلامت بوده افزود: خوشبختانه در طول این مدت ۸ماهه که ازطرح تحول نظام سلامت در بخش درمان میگذرد، رضایت مندی زیادی در بین بیماران مراجع به بیمارستان ها ازنحوه ارئه خدمات بوده است.

مهندس سعیدی در پایان ضمن تشکر از کلیه سازمان و ادارات شهرستان و پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان دهدز گفت: ان شاالله که بتوانیم در راستای تحقق اهداف ترسیم شده ی مقام معظم رهبری درحوزه سلامت گامهای موثری برداریم.

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=6207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.