تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8

۲۰ حقیقت عجیب و خنده دار درباره باب اسفنجی

  • کد خبر : 10775
  • 27 فروردین 1394 - 8:57

عصر ایذه:با توجه به اکران نسخه‌ای جدید از انیمیشن باب اسفنجی به نام SpongeBob Movie: Sponge Out of Water، می‌خواهیم […]

spongebob

عصر ایذه:با توجه به اکران نسخه‌ای جدید از انیمیشن باب اسفنجی به نام SpongeBob Movie: Sponge Out of Water، می‌خواهیم به ۲۰ نکته‌ی شگفت‌انگیز درباره‌ی این شخصیت دوست‌داشتنی و جالب اشاره کنیم. در ادامه با عصر ایذه همراه باشید.

بسیاری از پدر و مادرها ترجیح می‌دهند که فرزندان‌شان چیزی مفیدتر از قسمت‌های سریال باب‌اسفنجی را تماشا کنند. اما واقعیت این است که این انیمیشن برای بزرگتر‌ها نیز سرگرم‌کننده است. شخصیت‌های عجیب و غریب در اکثر صحنه‌های این فیلم حضور دارند و شما نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام یک دیوانه‌تر هستند! در اینجا می‌خواهیم به ۲۰ حقیقت عجیب و بعضا خنده‌دار درباره‌ی باب اسفنجی بپردازیم:

۱- باب اسفنجی در تست قایق‌رانی بیش از یک میلیون بار شکست خورد. خانم پوف، معلم او، وقتی که باب اسفنجی را دوباره دید، وحشت کرد.

mrs puff

۲- صداپیشگان انیمیشن باب‌اسفنجی کارهای دوبله را با الهام از فیلم‌های کلاسیکی همانند Casablanca در سال ۱۹۴۲ انجام داده‌اند. شما همچنین می‌توانید مشابه‌ صدای آن‌ها در فیلم Singin in the Rain سال ۱۹۵۲ بشنوید.

2

۳- تام کِنی، صداپیشه‌ی باب‌اسفنجی در سریال SpongeBob SquarePants زمانی تصمیم گرفت این کار را بر عهده بگیرد که صدای فریاد یک دورف (کوتوله) را شنید. تام کِنی برای انجام کار صداپیشگی نیاز داشت تا از کسی الهام بگیرد،‌ زیرا که او هرگز تا آن زمان صدای شخصیت‌های انیمیشن را تقلید نکرده بود.

3

۴- باب‌اسفنجی تنها انیمیشن شرکت نیکولودین در دهه‌ی ۹۰ میلادی به حساب می‌آید که هنوز تمام نشده است. سریال SpongeBob SquarePants بالاترین نمره را در میان تمامی انیمیشن‌های کودکانه‌ی تاریخ دارد.

4

۵- شخصیت اسکوئیدوارد نسبه به شخصیت پاتریک در قسمت‌های بیشتری از سریال SpongeBob SquarePants حضور داشته است. اسکوئیدوارد به خاطر مزاحمت‌هایی که پاتریک و باب‌اسفنجی هر روز برای او ایجاد می‌کردند، از آن‌ها متنفر بود. اما گاهی‌اوقات با آن‌ها مهربان‌تر رفتار می‌کرد.

5

۶- هر یک از شخصیت‌های سریال SpongeBob Squarepants از هفت گناه کبیره الهام گرفته شده‌اند. این گناهان عبارتند از شهوت، شکم پرستی، حرص و آز، کاهلی، خشم، غرورو حسادت.

6

۷- باب‌اسفنجی در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۴ (۲۰ آذر ۱۳۹۳)،‌ ۲۹ ساله شد. او به قدری بزرگ شده است که خودش به تنهایی زندگی کند، اما بله، هنوز به مدرسه قایق‌رانی می‌رود.

7

۸- نام «باب اسفنجی» در ابتدا قرار بود که پسراسفنجی باشد، اما این امر نمی‌توانست رخ دهد، زیرا یک محصول پاک‌کردنی در آن زمان از این نام استفاده می‌کرد. سری فیلم‌های باب‌اسفنجی می‌توانست نام دیگر داشته باشد: «پسر اسفنجی  آهای!»

8

۹- شهر بیکینی باتم در سریال Spongebob Squarepants، براساس نمونه‌ی بی‌پایه و اساس شهر سیاتلِ واشنگتن ساخته شده است. جمعیت این شهر زیرآبی هنوز مشخص نیست، اما گفته می‌شود که نسبتا زیاد است.

9

۱۰- مردی که صداپیشگی باب اسفنجی در سریال Spongebob Squarepants برعهده داشت با زنی ازدواج کرده که صداپیشه‌ی کارن، زن کامپیوتری پلانکتون بود. جین تالی یک کمدین زن است که معمولا با همسرش همکاری می‌کند.

10

۱۱- اگر باب اسفنجی واقعی بود، حتما این شکلی بود. کسی که چه می‌داند، شاید امشب کابوس او را ببینید:

11

۱۲- ماهی که در سریال Spongebob Squarepants حضور دارد و همیشه فریاد می‌زند که «آخ پام»، فِرِد نام دارد. فِرِد از زمانی که یکی از دوستان اسکولیام فنسیس شده بود، یک ماهی پولدار به حساب می‌آمد.

12

۱۳- سندی: «من از کاراته خوشم میاد». باب‌اسفنجی: «من از کا-را-ته خوشم میاد». آقای خرچنگ: «من از پ-و-ل خوشم میاد». اسکوئیدوارد: «من از همه‌ی شماها متنفرم». بله درسته که این یک نکته نیست ولی دیوانگی آن‌ها را نشان می‌دهد!

13

۱۴- نام اصلی رستوران کراستی کرپ (رستوران آقای خرچنگ)، بارنکل برگر (صدف برگر) بود. بله کراستی کرپ، اشتهاآورتر به نظر می‌رسد!

14

۱۵- سربازان ارتش روسیه آهنگ Spongebob Squarepants می‌خوانند و با آن نظامی‌وار راه می‌روند. ویدئو زیر را حتما مشاهده کنید:

دانلود ویدئو

۱۶- در فصل هشتم، قسمت «آیا اکنون خوشحالی؟» سریال Spongebob Squarepants، اسکوئیدوارد تلاش کرد که خود را حلق‌آویز کند. اما قضیه آن‌طور که به نظر می‌رسید، نبود. او فقط خود را از قفس پرنده به دار آویخته بود.

16

۱۷- خانم پوف، تنها ماهی مونث این انیمیشن بود. واقعا جای تعجب دارد که یکی از دو ماهی دنیای زیرآبی شخصیت‌های باب‌اسفنجی، معلم کلاس قایق‌رانی و آن یکی هم فِرِد، آن ماهی ثروتمند بود.

17

۱۸- سندی یک برادر دوقلو دارد. اسم او رندی است. تنها تفاوت میان این دو، گلی است که بر سر سندی قرار دارد. همچنین سندی تنها شخصیت اصلی مونث سریال Spongebob Squarepants است.

18

۱۹- در کشور کُره برنامه‌ی باب‌اسفنجی را «آهنگ اسفنج مربع مربع» می‌نامند. کُره‌ای‌ها می‌خواهند که اسم برنامه با ریتم آهنگ آن‌ها سازگار باشد.

19

۲۰- باب‌اسفنجی به گل لاله حساسیت دارد. آیا لحظه‌ای را به خاطر دارید که باب‌اسفنجی در صورت اسکوئیدوارد عطسه کرد؟

20

لینک کوتاه : http://www.asreizeh.com/?p=10775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.