تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

اصلاح طلبان تندرو،ستاد انتخاباتی روحانی و خوزستانی های مقیم تهران به دنبال تغییر مقتدایی هستند

  • کد خبر : 387
  • 23 آذر 1393 - 6:19

عصر ایذه: سید شکرخدا موسوی اظهار داشت:بعضی از بزرگان خوزستانی در تهران و جریان های اصلاح طلب تندرو و مشارکتی […]

عصر ایذه: سید شکرخدا موسوی اظهار داشت:بعضی از بزرگان خوزستانی در تهران و جریان های اصلاح طلب تندرو و مشارکتی در خوزستان به دنبال این هستند تا گزینه مورد نظر خود را برای استانداری خوزستان روی کار بیاورند.

به گزارش عصر ایذه، سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص نامه مجمع نمایندگان خوزستان  به رییس جمهور در حمایت از استاندار گفت:نامه ای در حمایت از استاندار به رئیس جمهور نوشتیم چرا که بعضی جریان های سیاسی به دنبال تغییر مقتدایی هستند.

وی ادامه داد:بعضی از بزرگان خوزستانی در تهران که رنگ استان را سالها ندیده اند و فقط اینجا منافعی دارند ، برخی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی،مسئولان منطقه آزاد، جریان های اصلاح طلب تندرو و مشارکتی در خوزستان به دنبال این هستند تا گزینه مورد نظر خود را برای استانداری خوزستان روی کار بیاورند.

موسوی تاکید کرد:در این شرایط تغییر استاندار به ضرر استان است مقتدایی در طول این مدت زحمات زیادی کشیده است و همان کسانی که در گذشته زیرپای او را خالی کردند امروز هم  برای مقاصد سیاسی دنبال همان کار هستند.

وی ادامه داد:با اینکه مقتدایی اصلاح طلب است و بنده اصولگرا هستم اما حمایت من از وی به خاطر این است که استان در این شرایط امکان جابه جایی استاندار را ندارد و او هم در این مدت انصافا زحمات زیادی کشیده است حتی برای منافع استان در برابر وزیر سینه سپر کرده است.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.