تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

انتقادات شدید استاندار خوزستان،از اشتغال تا سواد

  • کد خبر : 6170
  • 08 بهمن 1393 - 13:28

عصر ایذه: عبدالحسن مقتدایی گفت:در زندان که یک تابی بخورید می بینید عمده آنها جوان ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند […]

عصر ایذه: عبدالحسن مقتدایی گفت:در زندان که یک تابی بخورید می بینید عمده آنها جوان ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند از ۱۰ نفر که سوال کردم ۸ نفر آنها یا بیسواد بودند یا تحصیلات ابتدایی داشتند فقط یک نفر دیپلم داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از رهیاب نیوز ،عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش استان که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: جایگاهمان در دانشگاه ها از لحاظ خروجی معدل واقعاً اسف بار است.

 مقتدایی با اشاره به مشکلات اشتغال در استان تاکید کرد:یک سازمانی از ۳۰۰۰ هزار نفر آزمون گرفته است و بومی بودن را یک امتیاز دانسته و معدل را ۱۶ یا ۱۴ قرار داده است وزیر بعدی که آمده گفته است من این را قبول ندارم با اینکه کارهای همه هم انجام شده است بعد از ۳هزارنفر فقط ۱۰۰۰ نفر را موافقت کرد این دریوزگی در اجتهاد است.

وی ادامه داد: در زندان که یک تابی بخورید می بینید عمده آنها جوان ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند از ۱۰ نفر که سوال کردم ۸ نفر آنها یا بیسواد بودند یا تحصیلات ابتدایی داشتند فقط یک نفر دیپلم داشت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آن از شرایط اشتغال استان این هم از شرایط علمی که استان دارد قرار هم نیست بگوییم چه کسی مقصر است این محصول کار ما پس از ۳۵ سال در یک استانی است که همه به آن مدیون هستند.

 وی ادامه داد: خروجی های آموزش و پرورش استان قرار است فردا مشکلات این استان را حل کنند وقتی معدل اینها ۱۰ و ۱۲و۱۳ است باید با التماس و خواهش تازه استخدامش کنیم آن وقت چنین فردی که مدیر نمی شود.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=6170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.