تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

ایران امن ترین آسمان خاورمیانه را دارد/رونمایی از سامانه «تلاش ۳»

  • کد خبر : 8287
  • 16 اسفند 1393 - 21:43

عصر ایذه: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ایران امن ترین آسمان خاورمیانه را دارد گفت: تمام […]

عصر ایذه: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ایران امن ترین آسمان خاورمیانه را دارد گفت: تمام تحرکات دشمنان از سوی این قرارگاه رصد و نظارت می شود.

IMG12164208

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از تفکیک و تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) وضعیت امنیت هوایی کشور با انسجام نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مردمی در وضعیت بسیار خوبی است، افزود: ایران دارای امن ترین آسمان در خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه سه هزارو ۶۰۰ نقطه تحت نظارت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء قرار دارد افزود: این مکان ها در آینده ای نزدیک به پنج هزار نقطه افزایش خواهد داشت.

رونمایی از سامانه «تلاش۳» در آینده نزدیک

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه «تلاش۳» در ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: این سامانه با تلاش جوانان غیور و متخصص ایرانی و از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) طراحی و تولید شده است.

اسماعیلی خاطر نشان ساخت: با رونمایی از این سامانه بار دیگر توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به رخ دشمنان کشیده خواهد شد و التهابی برای بدخواهان کشور به وجود خواهد آمد.

وی ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های متعدد اظهار داشت: بهره گیری از توان و ظرفیت مراکز آموزش عالی در زمینه تحقیقات نظری و عملی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه ها بوده است که این روند ادامه دارد.

آمادگی همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و دانشگاه دامغان

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان ساخت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آماده همکاری با دانشگاه دامغان در بخش تحقیقات نظری و عملی شامل پدافند عامل و غیرعامل، صنعتی و… است.

اسماعیلی در خاتمه با بیان اینکه پاسداری از امنیت آسمان و سلامت پرواز ها از وظایف ذاتی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است، گفت: حراست از تاسیسات هسته ای نیز از دیگر ماموریت های این قرارگاه است.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=8287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.