تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

ایران در حال ورق زدن یک تمدن جدید است/سپاه متعلق به همه کسانی است که دلداده اسلام و انقلاب هستند

  • کد خبر : 1130
  • 03 دی 1393 - 12:19

عصر ایذه: شب گذشته مراسم دیدار فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر با رزمندگان دوران دفاع مقدس در نمازخانه سپاه ناحیه […]

عصر ایذه: شب گذشته مراسم دیدار فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر با رزمندگان دوران دفاع مقدس در نمازخانه سپاه ناحیه گتوند برگزار شد .
.
.
.

به گزارش عصر ایذه به نقل از رهیاب، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان در جمع رزمندگان گتوند گفت: سپاه متعلق به همه است ، همه ی کسانی که دلداده ی ارزش های اسلام و انقلاب  هستند .

سردار شاهوارپور در ادامه افزود : ضرورت حضور شما در صحنه یک ضرورت جدی است عین ضرورت حضور در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، اگر کسی احساس کند که دیگر نیاز نیست تا در صحنه حضور پیدا کند بداند این یک غفلت بزرگ است .

وی در ادامه بیان داشت : رهبری ۲ خصلت مهم برای یک بسیج مطرح کردند که یکی از آنها مسئولیت پذیری بود ، مسئولیت پذیری در مقابل بی مسئولیتی ، در مقابل ولش کن ، در مقابل برو خوش باش و امثال این ها و اگر مسئولیت پذیری نبود اتفاقی که در ایران می افتاد اتفاقی بود که هم اکنون در سوریه و عراق در حال رخ دادن است و اگر فوت و فن جنگ را ما یاد عراق نمی دادیم تا به حال بغداد و کربلا را هم داعش گرفته بود .

سردار شاهوارپور همچنین تصریح کرد : شما رزمندگان باید دقت کنید و تلاش کنید تا شکاف بین نسلی ایجاد نشود و بدانید ایران در حال ورق زذن یک  می باشد و این کار قطعا سخت است.

فرمانده سپاه استان خوزستان بیان داشت :امروز دشمنان به دنبال تفرقه انگیزی هستند و می خواهند منیّت را بین ما بوجود آورند تا با این منیت این تفرقه را ایجاد کند .

سردار شاهوارپور در پایان گفت :  شهرستان گتوند در حال حاضر با وجود این همه رزمنده و بسیجی یک ظرفیت عظیم برای نظام به حساب می آید و این یک ثروت بزرگ برای کشور است .

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=1130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.