تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
15

برخی از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در ایذه تکمیل می‌شوند

  • کد خبر : 54957
  • 09 خرداد 1401 - 22:22
برخی از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در ایذه تکمیل می‌شوند

احمدی گفت: با توجه به قول های مساعد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، امیدواریم برخی از پروژه های نیمه کاره ورزشی در ایذه تکمیل شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ایذه عنوان کرد:

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در مدت کوتاهی که این مسوولیت را بر عهده گرفته است نسبت به حل مشکلات ورزش ایذه توجه ویژه‌ای نشان داده است.

در ماه گذشته رفع مشکلات نور زمین چمن ورزشگاه تختی ایذه با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد تا از این پس توانایی برگزاری مسابقات زیر نور را داشته باشیم.

تعمیرات خوابگاه ورزشی شهرستان نیز در همین زمان شروع شده بود، درب‌های چوبی اتاق‌های خوابگاه همزمان با شروع کار تکمیلی نور افکن ها، اندازه گیری و سفارش داده شدند و در روز گذشته نصب گردیدند.

پکیج‌ها و رادیاتور، گرمایشی نیز سفارش داده شده است و مابقی کارها نیز در دستور کار پیمانکار قرار دارند، با این روند در آینده نزدیک شاهد افتتاح این خوابگاه خواهیم بود.

پیمانکار قبلی خانه کاراته ماده ۴۸ شده است و پس از این رخداد اجرای سقف خانه کاراته به مناقصه گذاشته شده و در کمتر از یک ماه پیمانکار بعدی مشخص و شروع بکار خواهد کرد، با توجه به درصد بالای پیشرفت فیزیکی این پروژه امید داریم به زودی شاهد افتتاح این مکان ورزشی باشیم.

مقداری از رویه چمن زمین چمن مصنوعی شماره یک ورزشگاه تختی ناقص مانده بود و به همین دلیل این چمن بلااستفاده رها شده بود، در این زمینه پیمانکار سفارش موکت چمن مصنوعی را به کارخانه داده‌است و به محض رسیدن موکت چمن اجرا خواهد شد‌.

یکی از قول‌های جدی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اجرای چمن زمین کلدوزخ در سال ۱۴۰۱ و پس از آن بازسازی زمین چمن طبیعی تختی خواهد بود که امیدواریم با این اقدامات، مقداری از مشکلات فوتبال شهرستان مرتفع شود.

 

خبرنگار: نیما مقصودی

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=54957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.