تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3

برد دشوار استقلال مقابل نفت مسجد سیلمان/ آبی‌ها صدرنشین شدند

  • کد خبر : 8171
  • 15 اسفند 1393 - 18:30

عصر ایذه: تیم فوتبال استقلال با برد دشوار خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ […]

عصر ایذه: تیم فوتبال استقلال با برد دشوار خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

 

1612434

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان آخرین بازی روز نخست از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند که طی آن تیم استقلال با یک گل حریف خود را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. رضا عنایتی در دقیقه ۶۱ تنها گل آبی‌ها را به ثمر رساند.

این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست این تیم نفت مسجدسلیمان بود که چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفت و روی بی دقتی بازیکنان خود و درخشش فروزان نتوانست دروازه استقلال را باز کند اما در نیمه دوم این استقلال بود که بر توپ و میدان احاطه پیدا کرد و توانست به گل هم برسد.

در نیمه نخست این بازی تیم نفت خوب بازی کرد و چندین موقعیت گلزنی را خلق کرد. در دقیقه ۱۰ این دیدار ضربه سر بوحمدان به شکل خطرناکی از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت. در دقیقه ۱۷ بازی بود که دوس سانتوس مهاجم نفت با فروزان تک به تک شد اما نتوانست از این موقعیت ایده‌آل استفاده کند و دروازه بان استقلال ضربه وی را برگشت داد.

نخستین حمله استقلال در دقیقه ۲۱ خلق شد که مدافعان نفت در آخرین لحظه مانع ضربه زنی عنایتی شدند. یک دقیقه بعد حامد محمودی از یک ضربه ایستگاهی راه دور دروازه استقلال را نشانه رفت که شوت سهمگین وی را فروزان به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۴ ابراهیمی از راه دور شانس خود را امتحان کرد اما ضربه وی را دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان به کرنر فرستاد. ابراهیمی در ادامه کار از داور مسابقه اخطار دریافت کرد تا بازی بعدی استقلال مقابل نفت تهران را از دست بدهد. آخرین موقعیت این نیمه را رضا عنایتی در دقیقه ۴۳ با ضربه سر خلق کرد که توپ وی به بالای دروازه حریف رفت تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم بازی شکل دیگری به خود گرفت و این بار تیم استقلال بود که موقعیت‌های بیشتری را خلق کرد. آبی‌ها در این نیمه فشار را از جناح راست خود، جایی که خسرو حیدری حضور داشت به حریف تحمیل کردند تا بتوانند از این حربه دروازه حریف را باز کنند.

استقلال که حریف را وادار به عقب نشینی کرده بود در دقیقه ۶۱ به گل رسید. سانتر خسرو حیدری با قیچی برگردان شهباززاده همراه شد که دروازه‌بان حریف توپ را دفع کرد در ریباند برهانی با یک پاس عرضی عنایتی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با یک بغل پا دروازه نفت را باز کند.

بعد از این گل نفت برای دقایقی رو به حملات احساسی آورد اما استقلالی‌ها مقابل این حملات ایستادگی کردند و بار دیگر بازی را در دست گرفتند. در دقایق پایانی بازی نیز نفتی‌ها سعی کردند به دروازه استقلال نزدیک شوند که نتوانستند گل عنایتی را پاسخ بدهند تا آبی‌ها به ۳ امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند.

استقلال با برد دشواری که کسب کرد ۴۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز که یک بازی کمتر انجام داده‌اند به ترتیب با ۳۹ و ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

مهر

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=8171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.