تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

تصاویری از قدرتمندترین محصول خودروساز بریتانیایی

  • کد خبر : 7023
  • 01 اسفند 1393 - 16:51

عصر ایذه: خودروساز بریتانیایی از قدرتمندترین و همینطور سریعترین محصول خود که در ماه آینده در ژنو برگزار می شود، […]

عصر ایذه: خودروساز بریتانیایی از قدرتمندترین و همینطور سریعترین محصول خود که در ماه آینده در ژنو برگزار می شود، رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری مهر، لوتوس، خودروساز بریتانیایی است که به ساخت و تولید خودروهای متفاوت شناخته می شود اکنون این کمپانی از سریعترین و قدرتمندترین محصول خود در نمایشگاه ماه آینده در ژنو رونمایی خواهد کرد. محصول جدید لوتوس، Lotus Evora ۴۰۰ بوده که دارای یک موتور سوپرشارژ ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۴۰۰ اسب بخار است که نسبت به مدل پیشین این کمپانی قدرتمند و سریعتر است. مدل قبلی این محصول به قدرت پیشرانه ای در حدود  ۳۴۵ اسب بخار مجهز بود.

 

 

لوتوس

 

 

بنا به اطلاعات منتشر شده، بهره وری بیشتر از سیستم سوپرشارژ باعث افزایش قدرت و همینطور مدیریت بهتر موتور می شود.  Lotus Evora ۴۰۰ دارای حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد را تنها در  ۴.۱ ثانیه طی می کند و نسبت به مدل قبلی از سرعت بیشتری برخوردار است.

 

 

لوتوس

 

 

خودروLotus Evora 400 نسبت به مدل پیشین نیز سبک تر بوده تا از شتاب بیشتری برخوردار شود. این خودرو در ماه آتی رونمایی و تا سال ۲۰۱۶ میلادی نیز به بازار خودرو عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.