تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

تیم ملى بدون کى‌روش و نورى پرید/ کاپیتان پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد

  • کد خبر : 401
  • 23 آذر 1393 - 6:47

عصر ایذه: کاروان تیم ملى فوتبال ایران بامداد امروز یکشنبه با در غایب سرشناس تهران را به مقصد نهایى ژوهانسبورگ […]

عصر ایذه: کاروان تیم ملى فوتبال ایران بامداد امروز یکشنبه با در غایب سرشناس تهران را به مقصد نهایى ژوهانسبورگ ترک کرد.

00996396

به گزارش عصر ایذه به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملى فوتبال ایران جهت بر گزارى اردو در کشور آفریقاى جنوبى بامداد امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینى (ره)، تهران را به مقصد دوبى ترک کرد و از آنجا پس از توقفى چند ساعته عازم ژوهانسبورگ شد.

اما پرواز ملى پوشان چند غایب سرشناس داشت. کارلوس کى روش سرمربى پرتغالى تیم ملى فوتبال ایران چند ساعت قبل از پرواز ملى پوشان پس از بدرقه پسرش که عازم استانبول بود، راهی دوبى شد تا به همراه شاگردانش از این شیخ نشین حاشیه اى جنوب خلیج فارس، به آفریقاى جنوبى برود.

محمد نورى کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هنگام گرفتن پاسپورت ها از سوى مسئولان فرودگاه متوجه شد ممنوع الخروج شده است. این بازیکن که کاملا بهت زده به نظر مى رسید اعلام کرد به او گفتند اداره مالیات او را به علت بدهى ممنوع الخروج کرده است. حالا این بدهى مالیاتی مربوط به باشگاه پرسپولیس است یا به زمان حضور این بازیکن در باشگاه صباى قم مربوط مى شود، موضوعى است که امروز اداره مالیات آن را به کاپیتان پرسپولیس اعلام مى کند. به گفته یکى از مسئولان فدراسیون، تا روز سه شنبه که فدراسیون فوتبال در مورد خروج این بازیکنان استعلام گرفته بود، محمد نورى هیچ مشکلى نداشت.

قرار است به محض حل این مشکل ، نورى به پروازی جداگانه به تیم ملى ملحق شود.

سروش رفیعى هم دیگر بازیکنى بود که اجازه خروج از کشور را نداشت. این بازیکن ملى پوش فولاد خوزستان چند هفته اى مى شود نامش در لیست بازیکنانى قرار دارد که کارت معاف از خدمتشان با مشکل مواجه شده است.

مشکل رفیعى حادتر از محمد نورى است و بعید به نظر مى رسد این بازیکن تا قبل از پایان اردوى تیم ملى در آفریقاى جنوبی قادر باشد مشکلش را حل کند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.