تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

ثروتمندانی که امسال ثروتمندتر شدند

  • کد خبر : 2929
  • 11 دی 1393 - 13:06

عصر ایذه: سال ۲۰۱۴ میلادی نیز مانند دیگر سال های گذشته پولدارها پولدار تر شدند و بی پول ها بی […]

عصر ایذه: سال ۲۰۱۴ میلادی نیز مانند دیگر سال های گذشته پولدارها پولدار تر شدند و بی پول ها بی پول تر تا فاصله طبقاتی این دو قشر همچنان بیشتر شود.

.

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از خبرگزاری مهر: راشاتودی نوشت ۴۰۰ تن از ثروتمندان و مولتی میلیاردرها طی سال ۲۰۱۴، ۹۲ میلیارد دیگر به مجموع ثروت خود افزودند تا مجموع دارایی‌هایشان به ۴۱۰۰ میلیارد دلار برسد. بدین ترتیب شکاف قطور و عمیق طبقاتی موجود در جهان، طی این سال بار دیگر افزایش یافت. این در حالی است که ثروت ثروتمندان روسی به علت بحران اکراین و تبعات پیرامون آن کاهش یافت.

.

ilEEuvFugtyY.jpg

.

جک ما، رییس گروه تجاری علی بابابرنده بزرگ سال اخیر میلادی، جک ما، موسس گروه تجاری علی بابا (بزرگ ترین شرکت تجارت الکترونیک در چین) بود که توانست حدود ۲۵ میلیارد دلار به ثروتش بیافزاید و با ۲۸٫۷ میلیارد دلار سرمایه به عنوان پولدارترین فرد آسیا برسد و بیشتر از هرکس دیگر در سال ۲۰۱۴ میلادی سود کند.

.

worlds-richest-get-richer.si.jpg

.

 جک ما، رییس گروه علی بابا، بر روی صفحه الکترونیکی بزرگی در پشت سرش نگاه می‌کند که نشان‌دهنده نمودارهای آنلاین فروش سایت‌های زیرمجموعه‌ شرکتش است

دو برنده بزرگ دیگر سال اخیر از لحاظ مالی، «واران بافت» و مارک زاکربرگ بودند. بافت توانست در دهها تجارتی که زیر دست دارد سودهای کلان کرده و سرمایه‌اش را طی یک سال به میزان ۱۳٫۷ میلیارد دلار افزایش دهد. زاکربرگ که بنیان گذار فیس بوک، بزرگ ترین کمپانی شبکه اجتماعی در جهان است، توانست با رونق دادن فیس بوک و جذب تبلیغات،  ۱۰٫۶ میلیارد دلار به ثروتش  بیافزاید. خرید اینستاگرام در سال ۲۰۱۲، در این موفقیت بی تاثیر نبوده است.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=2929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.