تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

جشنواره تئاتر امید مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های بزرگ در ایذه

  • کد خبر : 8089
  • 13 اسفند 1393 - 10:56
جشنواره تئاتر امید مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های بزرگ در ایذه

عصر ایذه: رئیس اداره ارشاد اسلامی ایذه گفت: برگزاری نخستین جشنواره تئاتر امید زمینه ای برای برگزاری جشنواره های بزرگ […]

عصر ایذه: رئیس اداره ارشاد اسلامی ایذه گفت: برگزاری نخستین جشنواره تئاتر امید زمینه ای برای برگزاری جشنواره های بزرگ استانی در آینده خواهد بود.

 

SAM_0723

 

رضا صیدالی در حاشیه افتتاحیه جشنواره تئاتر امید در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ایذه اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۱ سال دوباره توانستیم چنین جشنواره ای را به همت و تلاش هنرمندان تئاتر ایذه و انجمن نمایش برگزار کنیم تا امید و انگیزه ای برای اهالی تئاتر در ایذه شود.

وی افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره با نثار گل و عطر افشانی شهدای گمنام و سخنرانی پیشکسوت تئاتر ایذه استاد جعفر سعیدی آغاز شد.

صیدالی با اشاره به اینکه این جشنواره را با دست خالی و بدون هیچ هزینه ای از اداره کل ارشاد برگزار کردیم افزود: به علت بودجه محدود تنها توانستیم از دو شهر همجوار (باغملک و رامهرمز) در این همایش دعوت کنیم.

رئیس اداره ارشاد بیان اینکه هدف از برگزاری افتتاحیه این جشنواره در تپه نور الشهدا پیوند زدن هنر و معنویت با فرهنگ شهادت بود افزود: بهترین فضایی که می شد آیین افتتاحیه این جشنواره را برگزار کرد، تپه شهدای گمنام بود و چنین فضایی باعث تحکیم دوستی ها و روابط بین هنرمندان می شود.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی ایذه در پایان از همه ی هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده اند تشکر کرده و اظهار داشت: که در اختتامیه این جشنواره هیئت داوران نمایش های برتر را انتخاب کرده و جوایزی به هنرمندان آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=8089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام – با افتخار به سایت صدای خرامه لینک شدید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.