تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

رفع ایرادات شورای نگهبان در بودجه ۹۴/ تعریف جدید از «پُردرآمدها»

  • کد خبر : 8988
  • 23 اسفند 1393 - 20:35

عصر ایذه: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۴ از اصلاح و رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۴ خبر […]

عصر ایذه: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۴ از اصلاح و رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۴ خبر داد و گفت: برای تأمین نظر شورای نگهبان، مصادیق «پُردرآمدها» برای حذف یارانه آنها، مجدداً تعریف شد.

1619711

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۴ در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق اظهار داشت: از مجموع ۱۵ بند ایرادی که شورای نگهبان به مصوبه مجلس گرفته بود، چند مورد از آنها حذف و برخی از ایرادات اصلاح شد و در نهایت، اصلاحات کمیسیون آماده ارائه به صحن علنی برای جلسه فردا صبح شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله ایراداتی که شورای نگهبان به مصوبه مجلس گرفته بود، ابهام در مصادیق «خانوارهای پردرآمد» در بند (ز) تبصره ۲۱ لایحه بوده است که به مساله حذف یارانه پردرآمدها مربوط می‌شود؛ بر این اساس، کمیسیون تلفیق مصادیق پردرآمدها را برای تامین نظر شورای نگهبان تعریف کرد.

امیرآبادی فراهانی گفت: عبارتی که کمیسیون تلفیق برای مصادیق پردرآمدها تعیین کرد، این است که «خانوارهای پردرآمد به تشخیص دولت و بر اساس شرایط اقلیمی، بُعد خانوار، محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شوند».

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۴ خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاحات صورت گرفته و اینکه احکام غیربودجه‌ای در لایحه بودجه سال ۹۴ خیلی کم است، پیش‌بینی ما این است که بررسی اصلاحات کمیسیون در یک جلسه صحن علنی به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=8988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.