تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

سوزاندن اعضای خانواده برای رسیدن به دختر مورد علاقه

  • کد خبر : 7795
  • 10 اسفند 1393 - 8:54

عصر ایذه: پسر خانواده به دلیل به علت پافشاری بر ازدواج با فردی که خانواده مخالف او بوده منزل پدری […]

عصر ایذه: پسر خانواده به دلیل به علت پافشاری بر ازدواج با فردی که خانواده مخالف او بوده منزل پدری خود را در شهرستان درگز خراسان رضوی به آتش کشید.

 

3008378_218

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، سرهنگ حسین علی دهقان فرمانده انتظامی شهرستان درگز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی عمدی یک باب منزل، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ دهقان افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شد فرزند خانواده به علت پافشاری بر ازدواج با فردی که خانواده مخالف او بوده اقدام به چنین کاری کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران “سعید” ۲۱ ساله را دستگیر و او را در اعترافی صریح گفت، برای متقاعد کردن خانواده و پافشاری بر روی خواسته‌ام ۵ ماهی است که از آن‌ها جدا زندگی کرده و به دلیل عدم توجه به من اقدام به چنین کاری کرده و از عمل خود پشیمانم.

فرمانده انتظامی شهرستان درگز تصریح کرد: ‌ در پی این حادثه ۵ نفر مجروح و اقلامی از قبیل تلویزیون، فرش، موکت، پرده و… در آتش سوختند.

سرهنگ دهقان در ادامه بیان داشت: کار‌شناس آتش نشانی میزان خسارت را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان درگز خاطر نشان کرد: خانواده بنیان امن و ایمن هر فرد برای رسیدن به قله‌های موفقیت است و تمام افرادی که امروز مجرم شناخته شده‌اند یا از فضای خانواده فرار کرده و یا درگیر دوستان ناباب شده‌اند که در هر دو صورت وظیفه خطیر و بزرگ خانواده و مخصوصا پدر و مادر در اولویت تربیت فرزندان است.

 

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.