تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

سومین فوتبالیست ایرانی در لیگ برتر اروپا

  • کد خبر : 9255
  • 27 اسفند 1393 - 23:08

به گزارش عصر ایذه، علی هزامی‌ مدافع و هافبک چپ پای خوزستانی که پدیده تیم امیدهای فولاد است، با پیشنهادی […]

به گزارش عصر ایذه، علی هزامی‌ مدافع و هافبک چپ پای خوزستانی که پدیده تیم امیدهای فولاد است، با پیشنهادی از طرف باشگاه جیل ویسنته پرتغال روبرو شده و اکنون مشغول مذاکره با این تیم لیگ‌برتری پرتغال است. هزامی که عضویت در تیم‌ملی را در رده های سنی نوجوانان و جوانان تجربه کرده است و اکنون نیز برای تیم‌ملی جوانان توپ می‌ زند، چند ماه پیش، پیشنهادی مبنی بر حضور در باشگاه اسپورتینگ لیسبون داشت که به دلیل عدم موافقت باشگاه فولاد آن پیشنهاد منتفی شد.

باشگاه جیل ویسنته با ۹۱ سال سابقه، یکی از باشگاههای قدیمی پرتغال است که سالها در سطح اول فوتبال این کشور، یعنی لیگ‌برتر حضور دارد و در طول این سالها عناوین مختلفی را کسب کرده است.

در صورت به توافق رسیدن هزامی با این باشگاه، پس از علیرضا حقیقی و سردار آزمون، وی سومین بازیکن حاضر در اروپاست که در یکی از تیم های لیگ‌برتری توپ می‌‌زند. البته نکونام، انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، دانیال داوری و سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکنان ایرانی هستند که در اروپا مشغول به بازی هستند.

انتقال این بازیکن به اروپا، می‌تواند خبر خوشی برای دیگر جوانان آکادمی فولاد خوزستان باشد، چرا که هزامی یکی از جوانان تحت تربیت این آکادمی است که به سطح فوتبال ملی رسیده و اکنون آماده تجربه بازی در اروپا است.
ورزش سه
لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=9255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.