تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

سومین مزایده سرخابی‌ها اوایل اردیبهشت/ ۳مصوبه جدید هیات واگذاری

  • کد خبر : 9238
  • 27 اسفند 1393 - 21:08

عصر ایذه: مشاور سازمان خصوصی‌سازی از تصمیمات جدید هیات واگذاری برای مزایده سرخابی‌ها در اوایل اردیبهشت سال ۹۴ خبرداد.   […]

عصر ایذه: مشاور سازمان خصوصی‌سازی از تصمیمات جدید هیات واگذاری برای مزایده سرخابی‌ها در اوایل اردیبهشت سال ۹۴ خبرداد.

 

1602498

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، سیدجعفر سبحانی در گفتگو با مهر در مورد جزئیات جلسه دیروز هیات واگذاری در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اعلام اینکه واگذاری این دو باشگاه به سال آینده موکول شده است، گفت: در جلسه دیروز سه موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

مشاور سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه براساس یکی از این مصوبات هیچگونه تغییری در قیمت پایه سهام این دو باشگاه برای واگذاری ایجاد نشده است، افزود: هیچگونه پیشنهادی در این زمینه از سوی اعضای هیات واگذاری مطرح نشد و این نشان دهنده این مطلب است که قیمت تعیین شده کاملا منطقی و کارشناسی شده است.

وی مصوبه بعدی را انتشار آگهی مزایده پس از تعطیلات نوروزی و در نیمه دوم فروردین ماه سال ۹۴ اعلام و بیان کرد: زمان برگزاری مزایده سوم هم براساس مصوبه سوم در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه سال آتی خواهد بود.

سبحانی با اعلام اینکه شرایط واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی اعلام خواهد شد، گفت: همچنین قرار است در جلسه‌ای که امروز برگزار می شود، چند موضوع دیگر برای تسهیل شرایط واگذاری به تصویب برسد.

وی از کاهش مبلغ پرداخت اولیه، شرایط و نحوه بازپرداخت اقساط و غیره در این جلسه خبرداد و گفت: قیمت پایه همان ۲۹۰ میلیارد تومان است.

مشاور سازمان خصوصی سازی درباره بررسی پیشنهاد فروشگاه رفاه برای خرید سهام پرسپولیس گفت: این موضوع در جلسه مذکور مورد بررسی قرار نگرفت. در جلسه روز گذشته تقاضای شرکت ها و متقاضیان مورد بررسی قرار نگرفت. فروشگاه رفاه یا هر فردی که متقاضی خرید سهام این باشگاه ها باشد باید در مزایده شرکت کند و پاکت های خود را ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=9238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.