تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

شانس قهرمانی استرالیا و ژاپن بیش از ایران است/ کی‌روش نباید ناامید شود

  • کد خبر : 2971
  • 12 دی 1393 - 9:08

عصر ایذه: سرمربی پیشین تیم ملی ایران با بیان اینکه برای قهرمانی، شانس استرالیا و ژاپن بیشتر از سایر تیم […]

عصر ایذه: سرمربی پیشین تیم ملی ایران با بیان اینکه برای قهرمانی، شانس استرالیا و ژاپن بیشتر از سایر تیم ها است، گفت: امیدوارم تیم ملی ایران بتواند نتایج قابل قبولی را در جام ملت‌های آسیا کسب کند.

.

730009

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه، جلال طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، شانس قهرمانی استرالیا در مسابقات جام ملت‌های آسیا را بیشتر از سایر تیم‌ها دانست و گفت: با توجه به اینکه استرالیا میزبان این دوره از مسابقات است، شانس این تیم از سایر تیم‌های حاضر در آسیا بیشتر است و تیم ملی ژاپن نیز از شانس بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: ایران هم بعد از این دو تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد و بازیکنانمان اگر می‌خواهند قهرمان شوند، باید تمام توان خود را بکار ببندند و با بازی‌های منطقی و به دور از احساسات، نتایج مطلوبی را کسب کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در مورد اتفاقاتی که بین علی کریمی و کی‌روش در آخرین دقایق اعزام تیم ملی به استرالیا افتاد، تاکید کرد: در حال حاضر حواشی فوتبال بیشتر از متن آن است. متاسفانه ما قبل از علی کریمی دیدیدم کی‌روش با سیموئز، وحید نمازی و مجید صالح همان کاری را کرد که با علی کریمی در لحظات پایانی انجام داد و به نظرم باید هرچه زودتر دلیل این قضیه مشخص شود تا مردم ایران نیز علت این موضوع را بدانند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌‎تواند در این مسابقات همان صلابت گذشته را داشته باشد؟، توضیح داد: نتایج دیگر تیم‌ها نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم سایر تیم‌ها چه نتایجی را بدست می‌آورند.

طالبی در پایان گفت: امیدوار هستم با تمام اتفاقاتی که برای تیم ملی در این چند وقت بوجود آمد، بتوانیم نتایج قابل قبولی در این دوره از مسابقات کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=2971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.