تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

شایعه‌ پراکنان بیمار می‌پرسند ما را چه به عراق و سوریه/ تقوی در سامرا خون داد تا در تهران و اصفهان و سیستان خون ندهیم

  • کد خبر : 2141
  • 08 دی 1393 - 8:25

عصر ایذه: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شایعه‌ پراکنان بیمار این روزها به ترویج این سؤال می‌پردازند که چه […]

عصر ایذه: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شایعه‌ پراکنان بیمار این روزها به ترویج این سؤال می‌پردازند که چه نسبتی بین سامرا و حمید تقوی وجود دارد و ما را چه کار به اینکه در عراق و سوریه چه می‌گذرد؛ پاسخ این سؤال روشن است اگر تقوی‌ها در سامرا خون ندهند ما باید در سیستان، آذربایجان، شیراز و اصفهان خون بدهیم.
.
.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از رهیاب: امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حمید تقوی که در حین مأموریت مستشاری در سامرای عراق به شهادت رسید با اشاره به شخصیت این شهید بزرگوار، گفت: شهید تقوی بر عهد و پیمان دیرین خویش با خون خود باقیماند و در این زمان که فریاد هل من ناصر انقلاب را شنید دوباره در کسوت سربازی که هیچگاه آن را ترک نکرده بود درآمد.

وی ادامه داد: این شهید کم حرف بود و پرتوان عمل می‌کرد و با سکوت از همان روزهای آغازین دستورالعمل صهیونیستی برای ایجاد اختلاف در جامعه مسلمین، لباس سربازی را پوشید تا از حریم اسلام دفاع کند.

شمخانی ادامه داد:‌ هرچند در بین ما به نیکی یا عادت مرسوم است که ما زنده خوب و مرده بد نداشته باشیم ولی واقعیت این است که تعریف از تقوی از این قاعده پیروی نمی‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سابقه مجاهدت‌ها و رزمندگی سردار شهید تقوی اظهار داشت: از روز اول تشکیل سپاه اهواز در کسوت پاسداری وارد شد و کار اطلاعاتی انجام می‌داد و در واقع از بنیانگذاران مجاهدان عراقی در حور بود و پشتوانه همکاری با مجاهدین عراقی از او فرمانده‌ای ساخت که دیگران به راحتی او را به عنوان فرمانده قبول می‌کردند.

وی تصریح کرد: شایعه‌ پراکنان بیمار این روزها به ترویج این سؤال می‌پردازند که چه نسبتی بین سامرا و حمید تقوی وجود دارد و ما را چه کار به اینکه در عراق و سوریه چه می‌گذرد؛ پاسخ این سؤال روشن است اگر تقوی‌ها در سامرا خون ندهند ما باید در سیستان، آذربایجان، شیراز و اصفهان خون بدهیم.

شمخانی با بیان اینکه فتنه‌ای که در منطقه به شکلی حساب شده آغاز شده از روزهای ابتدایی انقلاب علیه انقلاب ما آغاز شده بود، تصریح کرد: مرحله اول این فتنه جنگ تحمیلی بود که مردم ما با مجاهدت از آن عبور کردند.

وی با اشاره به مراحل دیگر فتنه‌انگیزی فتنه‌گران علیه انقلاب اسلامی و جهان اسلام اظهار داشت: مرحله بعدی در زمان بیداری اسلامی شکل گرفت؛ بیداری اسلامی در روزهای آغازین فضای خوبی را طی کرد اما دشمنان تفکر کردند که راه مقابله با این پتانسیل که البته هنوز هم زنده است و با خون تقوی‌ها آبیاری می‌شود منحرف کردن آن از اهداف اصلی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه بیداری اسلامی علیه حکام وابسته منطقه شکل گرفت، اظهار داشت: راه مقابله با بیداری اسلامی این بود که این پتانسیل به جای هدف اصلی به سوی هدفی دیگر مانند انقلاب اسلامی روان شود.

شمخانی ادامه داد: وضعیت آشوب‌بار منطقه ما به دلیل نگاه سردمداران غرب برای مبارزه با اسلام‌خواهی ماست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: تقوی و تقوی‌ها امروز برای این خون می‌دهند که قبل از آنکه ما در تهران خون دهیم باید در سامرا دفاع کرد و خون داد.

وی در پایان گفت: دستاوردهای ناشی از قربانی دادن در راه انقلاب دستاوردی نیست که ملت ما به راحتی دست از آن بشوید و اربعین امسال و آن راهپیمایی باشکوه ثمره همین خونهاست و این خونها آینده منطقه را روشن‌تر خواهد کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=2141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.