تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

فنونی‌زاده: کمک می‌کنیم بچه‌ها به زندگی برگردند

  • کد خبر : 9145
  • 24 اسفند 1393 - 15:47

عصر ایذه: مهدی فنونی زاده، بازیکن تیم‌ملی طی سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۲، از جمله افرادی است که بعد از […]

عصر ایذه: مهدی فنونی زاده، بازیکن تیم‌ملی طی سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۲، از جمله افرادی است که بعد از بازگشت به دوران پاکی بعد از اعتیاد همچنان با موسسه ترک اعتیاد همکاری دارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از “ورزش سه”، مهدی فنونی زاده در کمپ «ایمان ره‎یافتگان» با انرژی بسیار و انگیزه مقدسش، به تر و خشک کردن کسانی که می‌ پردازد که تازه تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اند، او که مدیر داخلی این کمپ است می‌ گوید: خودم در این موسسه ترک کرده ام و حالا وظیفه انسانی و اخلاقی خودم می‌ دانم که بچه ها را در راه رسیدن به پاکی، یاری دهم.

وقتی با فنونی زاده درباره شایعه حضوردوباره اش در کمپ حرف می زنیم، با خنده می گوید: نه بابا! «ترک» چیه! من مدیر داخلی اینجا هستم و آمده ام تا بروبچه ها را تر و خشک کنم.

او که خود زمانی در این کمپ موفق به رهایی شده در استانه ۵۰ سالگی است اما می گوید: من ۵ سال بیشتر ندارم، از روزی که ترک کرده ام. زندگی دوباره ام شروع می‌ شود، من در زندگی اولم ۵۰ ساله ام اما در زندگی دومم که زندگی اصلی هم هست ۵ سال بیشتر ندارم.


هافبک دفاعی قلدر فوتبال ملی که خاطره گل های زیبایش به محمد الدعایه گلر عربستان و اولی اشتاین گلر هامبورگ با پیراهن تیم‌ملی و بهزاد غلامپور گلر پاس با پیراهن استقلال در خاطره ها مانده است ادامه می‌ دهد: ما در اینجا تعهد اخلاقی داریم. تعهد اخلاقی به آدم هایی که اینجا به امید زندگی دوباره آمده اند، حکایت زندگی دوباره است. دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم و دیگران بخورند.

مهدی فنونی زاده حرف هایش را کامل می‌ کند: لطف آنهایی را که باعث شدند تن من پاک و سلامت شوند را فراموش نمی‌ کنم. تا هر وقت که در سینه ام نفس دارم برای سلامتی بچه های مردم آنها که مهدی فنونی زاده پاک الگوی آنهاست؛ تلاش می‌ کنم. با ترک هر انسان، من یک سال جوان می‌ شوم، آنقدر جوان که ثابت کنم ۵ سال بیشتر ندارم.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=9145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.