تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
11

قطار تغییر مدیران ایذه به ایستگاه اداره ورزش و جوانان می‌رسد؟

  • کد خبر : 51770
  • 10 اردیبهشت 1396 - 18:11
قطار تغییر مدیران ایذه به ایستگاه اداره ورزش و جوانان می‌رسد؟

چند روزی است صحبت هایی درخصوص تغییر فرد اول ورزش و جوانان ایذه به گوش میرسد.

هوشنگ حاتمی از سال ۸۹ تا ۹۵ به عنوان سرپرست و از سال گذشته تاکنون به عنوان رییس این اداره مشغول فعالیت بوده است.

حاتمی در زمان علیرضا دهقان به این سمت برگزیده شد و‌ در زمان حجت‌الله درویش ‌پور نیز در پست خود باقی ماند و بعد ​از روی کار آمدن هدایت الله خادمی نیز تا کنون بر صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان ایذه تکیه زده است.

در ابتدای روی کار آمدن خادمی به عنوان نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، وی از تغییرات گسترده در رأس ادارات خبر داد اما این موج به اداره ورزش و جوانان نرسید و نماینده ایذه و باغملک در مجلس ، با رضایت از عملکرد حاتمی، وی را در این پست نگه داشت.

با توجه به جامعه وسیعی که با این نهاد در ارتباط اند ، اداره آن بسیار مشکل است و کار جایی مشکل تر می‌شود که به بودجه محدود آن پی می‌بریم.

بعد از تغییر در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان در ماه‌های گذشته، منابع آگاه از تغییر در اداره ورزش ایذه خبر می‌دادند، این منابع ، از صحبت های هدایت الله خادمی با افشین حیدری مدیرکل تازه از راه رسیده برای این تغییر خبر می‌دادند تا اینکه در چند روز گذشته، این تغییر در شرف نهایی شدن بوده است ، شاید حکم رییس جدید نیز امضا شده و در کشوی مدیرکل در انتظار ابلاغ باشد.

حالا باید دید که آیا این اقدام به تغییر با جلسات کارشناسی بین صاحب نظران ورزش شهرستان صورت گرفته است یا پای موارد دیگری در میان است.

جامعه ورزش ایذه با انبوهی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان با نگرانی به این تغییر خواهد نگریست و این سوال را از خود خواهد کرد که آیا اداره کل ورزش و جوانان در قبال مدیری که احتمالا با توصیه مستقیم سیاسیون روی کار خواهد آمد مسئولیتی خواهد پذیرفت؟ آیا در صورت ضعف احتمالی در مدیریت جدید ، این نهاد زیر بار هزینه‌های وارده خواهد رفت؟

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=51770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آخر عاقبتشو میبینه اگه تغییر کنه
    بعد ورزش ایذه به فلاکت میوفته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.