تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

قیمت سهام سرخابی‌ها اصلا تغییر نمی‌کند/ واکنش به حرفهای وزیر ورزش

  • کد خبر : 7256
  • 05 اسفند 1393 - 16:24

عصر ایذه: مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اظهارات پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مبنی بر خرید ۲۰۰ میلیارد تومانی این […]

عصر ایذه: مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اظهارات پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مبنی بر خرید ۲۰۰ میلیارد تومانی این باشگاه تاکید کرد: قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومانی تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند.

 

708726

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نشست‌های روزهای اخیر خود روی خرید سهام این باشگاه با قیمت ۲۰۰ میلیارد تومان به اجماع رسیده‌ و اعلام کرده‌اند تنها با این رقم خواهان خرید سهام باشگاه هستند.

سیدجعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این اظهار نظر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: این حرفی که پیشکسوتان پرسپولیس گفته‌اند نظر خودشان است ولی آنچه که باید تاکید کنم این است که به طور قطع این مزایده با شرایطی که اعلام شده بود در روز ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سهام در نظر گرفته شده برای پیشکسوتان دو باشگاه تاکید کرد: در این مزایده حداکثر ۲۰ درصد سهم به اسم پیشکسوتان به آنها واگذار خواهد شد. در واقع از نظر حقوقی تنها ۲۰ درصد از سهام کل باشگاه به پیشکسوتان فروخته خواهد شد که با توجه به قیمت پایه در نظر گرفته شده حدود ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود. اما ممکن است در بین پیشکسوتان کسی باشد که به اسم حقیقی پا پیش بگذارد و بخواهد سهام را خریداری کند که آن دیگر ربطی به پیشکسوتان ندارد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره این اظهار نظر وزیر ورزش که گفته بود برای باشگاه پرسپولیس دو مشتری وجود دارد اما استقلال متقاضی ندارد، یادآور شد: در این باره باید بگویم که نظر وزیر ورزش محترم است ولی رسمی نیست و خود محمود گودرزی هم گفته بود که مذاکراتی کرده‌اند.

وی در این باره ادامه داد: ممکن است فردی در وزارت ورزش مذاکراتی انجام داده و پیشنهادات خود را ارائه کرده باشد که در واقع به این پیشنهادها بالقوه گفته می‌شود ولی زمانی که متقاضیان بیایند و پاکت مزایده را در اختیار بگیرند و تمامی مدارک مورد نظر را به طور محرمانه ارائه کنند، آنوقت این پیشنهادها بالفعل می‌شوند.

سبحانی همچنین تاکید کرد: وزیر هم در این باره گفته بود که یکی دو نفر مذاکره کرده‌اند و باید تاکید کنم این بار هم قرار نیست تا روز ۱۹ اسفندماه اعلام شود که چه تعداد متقاضیانی برای حضور در مزایده این دو باشگاه استقبال کرده‌اند، مگر اینکه در پایان وقت اداری روز ۱۸ اسفندماه مشخص شود که هیچ متقاضی وجود نداشته و آن را به طور رسمی اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: این احتمال ضعیف است که این بار هم پاکتی به دست ما نرسد. اگر این طور باشد که مرحله سوم مزایده دیگر به سال آینده موکول خواهد شد چرا که در روزهای پایانی سال ۹۳ قرار داریم با این حال تلاش سازمان خصوصی‌سازی و دولت بر این است که هر چه سریع‌تر این واگذاری صورت گیرد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: ارزیابی ما این است که قیمت پایه در نظر گرفته شده بالا نیست و با توجه به برند دو باشگاه و ساختمان و شرایطی که وجود دارد قیمت‌ها برای خریدار کاملا مناسب است. برخی دوستان که می‌گویند حاضرند با ۲۰۰ میلیارد تومان خریداری کنند، مطمئن باشید سال آینده به آنها پیشنهاد بشود همین باشگاه را با ۴۰۰ میلیارد تومان هم نخواهند فروخت زیرا اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد، این دو باشگاه درآمدزایی خوبی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=7256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.