تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

لیست محبوب‌ترین‌ آندروید ها سال ۲۰۱۴

  • کد خبر : 955
  • 02 دی 1393 - 8:07

عصر ایذه: سیستم عامل آندروید در حال حاضر پرکاربرترین سیستم عامل جهان است که پیوسته بر تعداد کاربران این سیستم […]

عصر ایذه: سیستم عامل آندروید در حال حاضر پرکاربرترین سیستم عامل جهان است که پیوسته بر تعداد کاربران این سیستم عامل محبوب اضافه می‌شود.

.

732700

.

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر:  پایگاه خبری «گاردین» در گزارشی محبوب ترین اپلیکیشن‌های آندروید که امسال به بازارهای اینترنتی و App Stor های موبایل اضافه شدند را اعلام کرد.

Mailbox

dropbox_mailbox_android.jpg

.

این نرم افزار که به معنی « صندوق پستی» است یکی از بهترین اپلیکشن ها برای صفر نگهداشتن پیام های شماست. با این برنامه می توانید با کشیدن ایمیل های ناخواسته به کنار آنها را از جلوی چشمتان محو کنید. این برنامه طراحی نرم و صافی دارد که با Gmail ادغام شده است. همچنین قابلیت «snooz» کردن ایمیل برای زمان های مختلف نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکشن است که باعث محبوبیتش در سال ۲۰۱۴ شده است.

.

Whosampled

WhoSampled-screens.jpg

.

اگر شما عاشق موسیقی هستید این نرم افزار یک نرم افزار بسیار شگفت انگیز برای شماست. شما با این نرم افزار می توانید بفهمید چه کسانی از آهنگ مورد نظرتان نمونه برداری کردند و یا اینکه چه کسانی آن را آهنگ اصلی خود گذاشته اند و حتی چه ریمیکس هایی برای آن منتشر شده است.

Sunrise Calendar

d542bc21df0d6e438646d779de01670cf251e94d.jpeg

.

این اپلیکیشن برای منظم کردن کارهای روزانه است که از طریق آن می توانید برنامه هایتان را روی یک تقویم منظم بنویسید تا این تقویم برنامه هایتان را راس ساعت به شما یادآوری کند.

FIRE CHAT

FireChat1.jpg

.

این برنامه کم نظیر در زمینه چت بدون اینترنت است که نسل جدیدی از ارتباطات را ایجاد کرده است. با این نرم افزار شما می توانید حتی اگر هیچ اتصال به اینترنت و یا پوشش تلفن همراهی وجود نداشته باشد، با مردم اطراف خود چت کنید. چه در مترو، در یک بازی بزرگ یا مرکز تجاری، یک اردو در طبیعت می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. البته این نرم افزار با این قابلیت تا حدودی پر دردسر به نظر می رسد.

Inbox by Gmail

inbox-by-gmail-swipe.jpg

.

این نرم افزار نیاز به یک دعوتنامه دارد. برای درخواست دعوتنامه، یک ایمیل به inbox@google.com ارسال کنید. این صندوق دریافت ایمیل به بهتر زندگی و کارکردن شما کمک می کند، اما به جای آن اغلب مسایل مهم و استرس زا را از نظر می پوشد. صندوق پست ساخته شده توسط این نرم افزار همه چیز را سازمان یافته و مرتب نگه می دارد و کمک می کند تا شما به آنچه مهم است دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.