تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

چهار گزینه روی میز پرسپولیس است/ واگذاری سد راه تغییرات

  • کد خبر : 6899
  • 19 بهمن 1393 - 7:51

عصر ایذه: در روزهای بحرانی پرسپولیس راهکارهایی از اتاق فکر باشگاه بیرون آمده که برخی قابل تامل و برخی غیر […]

عصر ایذه: در روزهای بحرانی پرسپولیس راهکارهایی از اتاق فکر باشگاه بیرون آمده که برخی قابل تامل و برخی غیر منطقی هستند اما این راهکارها به خاطر واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی برای اجرایی شدن، به مشکل خورده است.

725037

به گزارش پایگاه خبری عصر ایذه به نقل از مهر، پرسپولیس این روزها آنقدر در بحران است و آنقدر بی کس و کار شده که هر کس به نزدیکی‌های در قرمز این باشگاه می‌رسد، نسخه‌ می‌پیچد و سعی دارد گزینه‌ای را به این تیم برای سرمربیگری بدهد!

آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس بیانگر وجود دو نوع تفکر در میان مدیران باشگاه است. تفکر نخست بر این باور است که بیش از این هزینه کردن در شرایط مالی کنونی بسیار سخت است و استخدام مجدد مربی جدید می‌تواند صدای وزارت ورزش و جوانان را بیش از این در آورد زیرا امیررضا خادم روز گذشته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس تنها تا هفته بیستم، ۲۰ میلیارد هزینه کرده و از سقف ابتدای فصل گذشته است.

در این شرایط اگر مدیران باشگاه باز هم بخواهند مربی دیگری را استخدام کنند، آنهم تنها برای مدتی کوتاه، منطقی نیست زیرا قرار است تا آخر بهمن‌ماه این باشگاه خصوصی شده و صاحب جدید هم می‌خواهد خودش انتخاب نهایی را در مورد کادرفنی انجام دهد. پس آنها به این نتیجه رسیده‌اند که کار را با حمدی درخشان ادامه داده تا حداقل مشخص شود، مسئول نتایج چه کسی است؟

گروه دوم خطر را بیشتر لمس کرده و معتقدند باید سرمربی این تیم همین حالا عوض شود تا بیش از این پرسپولیس متضرر نشود. این گروه تاکنون سه پیشنهاد داده‌اند، پیشنهاد اول محمد مایلی‌کهن است، گزینه دوم حسین عبدی بوده گزینه سوم و نهایی مصطفی قنبرپور است که عملکرد نسبتا قابل قبول در تیم نوجوانان ایران داشت.

مخالفان حسین عبدی بر این عقیده هستند که اگر قرار بود این مربی به تیم کمک کرده و برای آن مفید باشد، تا الان این اتفاق رخ داده بود. موافق مایلی‌کهن هم البته تاکید دارد وی را قبل از بازی بعدی پرسپولیس روی نیمکت بنشانند که عملا امکان پذیر نیست. این وسط اما آن عضوی از هیات مدیره که به قنبرپور پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را داده، نظرش جالب‌تر از دیگران است.

در این روزها که پرسپولیس نیازمند یک راهکار مناسب برای خارج شدن از بحران نتیجه‌گیری و مدیریتی است، این اختلاف نظرها نه تنها مشکلی را از این تیم پرطرفدار حل نمی‌کند، بلکه روزهای بدتری را برای آن رقم می‌زند.

حال باید دید واقعا تغییرات در پرسپولیس رخ می‌دهد و یکی از سه گزینه روی میز، جانشین حمید درخشان می‌شود و یا مدیران پرسپولیس پشت سد واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی، فعلا تغییری در تیم ایجاد نمی‌کنند تا مالکان و مدیران جدید، راهکار خودشان را برای درمان این پرسپولیس بیمار به کار بندند.

لینک کوتاه : https://www.asreizeh.com/?p=6899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.